Friday, January 14, 2011

Saya dan Misha Omar bicara pasal anak :)

-screenshot twitter sy-


Salam Jumaat semua.
Sejak semalam aku jadi ketagih layari laman twitter. HAHA. Agak ketinggalan lah aku ni. Thx kat Aliff dgn Efy sbb ajar aku main twitter. HAHA. Its so lame.

Disebabkan harini terlalu bosan. Mcm takde life je duduk kat rumah. So layan twitter lah. Majoriti aku tgk twitter aku ramai cik artis je. HEHE. So dalam pada tu aku tweet dgn @Samihahomar . Sape @Samihahomar?. She is Misha Omar la kawan. HEHE. Takde sembang apa sangat, just tanya khabar Adam, anak Misha Omar. Mesti makin comel. And sejak tgk vid anak Sue Anna Joe. Aku rasa nk anak juga. HEHEHE   T_T


Misha and Adam


Aku baru 18tahun. So tak payah nk fikir lagi pasal kawen. Kita tumpang happy tgk anak orang je. hehe. Aku doakan Misha Omar dpt suami dan menikah dgn secepat mungkin. HEHE. Adam dah membesar. :)

Best tweet tweet dgn Misha Omar. Dia friendly. Lagipun aku minat dgn Misha Omar. huhu  :)


Update: Aku minta Misha Omar send pic Adam tgh tgk tv. hehe. Comel kan?



Photobucket

4 comments:

Aliff Haikal said...

wahh. macam mana kau boleh tahu artis punya twitter ??

Nazim Nasri said...

hehee. biarlahh rahsiaaa :D

Unknown said...

wow.. best.. kem salam kat kak misha ye.. :D

Nazim Nasri said...

InsyaAllah :)