Wednesday, January 19, 2011

Dendam Demam!

Wuuu. Wuuuu. Semalam aku demam. So sudden hokey. Smalam tidur jap 4 pagi, then cough. Bila bangun tengahhari, tbe2 tk bermaya till now. 

Aku ni jenis yang jarang kene demam. So bila kene demam. Aku jadi tak biasa. Boleh?
Rasa azab sgt demam ni. Time tu lahh meleleh air mata T_T
Maybe ada hikmah kan? Ada alim ulama kata, kalau kita demam, ianya adalah proses penghapusan dosa dosa kecil. :)

So tak nak buat dosa. Pastu tkyah la kene demam. Boleh? -,-
Aku juga jenis yang demam, tk perlu pergi klinik sangat. huhu~

So tadi (malam), aku dah menggigil sejuk. Aku sarung jaket kulit and pakai socks. Dah rupa org dalam pantang. Sejuk sgt, pastu tidur. Bangun makan ubat!


menyempat jugek pose depan webcam time2 demam ni. 
aku kalau demam, muka tu agak seksi sket la. wakaka 



Sebelum aku tidur dan hibernate-kan lappy. 
Berselebung hokey sambil pasang ayat qursi


Doakan aku semoga cepat sembuh ye. Tak suka la demam nii. 
Now cuaca tak berapa nak indah. Take care hokey? 
Wasalam :)

Photobucket

5 comments:

YattAkasah said...

mnum air suam bnyk2 okey..ksi bdan peloh..;)

Nazim Nasri said...

baiklah cik yatt. Thx :)

Unknown said...

get well soon yee..

Nazim Nasri said...

thx fauzi (:

misslovalova said...

semoga cepat sembuh okey . rajin2 makan ubat :)