Sunday, January 9, 2011

Lepas resign smalam, harini dpt kerja baru.

Muahaha. Semalam apa? Takde pape dong :P
Harini aku kerjakan bilik aku yg dah mcm sarang ternakkan tikus.
Bersarang hidung aku masuk habuk. Mata dah sembab -,-


sebelum dikerjakan. ala ala bersepah.

semasa dikerjakan

yang ni nak p jual kat old-news-paper. tgh desperate ni. HAHA

buku yg atas para tu nk p jual kat junior skolah aku. HAHA. Tak elok buang. Membazir. Laptop tu pun mcm nak g timbang kati jap. muahah


Sebelum dgn selepas mcm takde beza kan? oi, biadab sgt. HAHA. Tak habis kemas lagi. Aku dah tak larat doe. Habul byk broo. Perut dah bercindai cindai ni.

Penat derr~

Photobucket

3 comments:

Typical Human said...

waaaahhh.....macam2 ada dlm bilik ko..
hohoho....
sama jer...
:P

Fahmi Piruz said...

buku success tu bg sye bole?? sngt perlukan skunk ni! grr

asyraaf munshi said...

banyak jugak buku atas meja tu...huhuh