Sunday, January 16, 2011

Kalau rezeki dah tak halal. Mcm tu lah jadinya :)

Salam.
Korang tahu tak SJ Bas?
Yang warna biru putih tu.
Bas yg ala-ala buruk  tu lerr. 

kasi bontot bas jek. :D


Yg masalahnyaa dgn bas memang warga asing je yg dok melambak. Tu yg tak gemar sgt naik bas SJ ni. Kena ragut free free je T_T

Aku paling tak suka yg dlm bas ni, jenis mangkok hayun yg kacau perempuan. Maksud aku, org tu ialah yg pembantu kpd si tukang kutip duit dan koyak tiket. Macam td, ada mamat ni pakai baju Sandakan. Dgn muka tak malu dia dan segala bebal dia pegi snap pic pompuan yg tgh duduk depan dia. Kurang ajar tak? Aku rasa macam nak carut jeee. Yang pompuan tu pun bangang sangat. Taknak cover muka tu kenapa. Kalau dah kena mandrem or modal masturbate dia, baru kau tahu Sandakan tu kat mana letak dia.

Tapi tadi yang paling indah tadi, si warokk penjual tiket itew tak kutip duit aku. So aku naik bas tu free free jelah. Feeling2 dgr lagu kuat2 sambil pakai sunglasses and pejam mata :D
Alaa kalau rezeki dorg tu dah tak halal, mcm2 boleh jadi kan? Bape ramai yg naik bas tak bayar. Berduyun2 naik percuma. Menggelabah laaa kauu weyhh -fakiuu


Photobucket

3 comments:

Aliff Haikal said...

HAHA tervaaikk! :D

Nazim Nasri said...

hahah
apa yg baiknya?

Unknown said...

bg pelempang je mmat 2 bru tau..miahahah...