Monday, January 10, 2011

AJL25: Juara Lagu Ana Raffali.

Malam tadi aku dah tak larat nak update sal AJL25. Kat fesbuk aku dah jadi mcm pengulas AJL25. Agak kucewaa laa jugekk sebab Yuna tak menang pape mlm td. huhuhu. Tapi tkpee, baju dia lawa, siap bersilang-silang2 dengan tudung. Sangat vogue Yuna mlm td <3

Ohh yeaa, Juara Lagu 25 mlm tadi milik Ana Raffali. Siapa Ana Raffali? Ana Raffali yang menang lagu Tolong Ingatkan Aku laa doee.. HAHA. Aku pernah jmpe Ana Raffali masa dia launch album dia kat Dewan Perdana Felda tahun lepas. DIa sangat lemah lembut. Arghhh, boleh buat bini la senang cite. Cantik pulak tu :D


After dia berjaya me-launch-kan album pertama dia :) Dia punye guitar box pun sgt osem dan cantek. Ada tulis nama Ana Raffali.


Actually ni aku print screen from Catch-up TV3. Sebab aku tak tgk Melodi time tu. HAHA. Riuh sekampung  ckp aku masuk tv -,- Yang pakai cap kat blakang tu Aidit Alfian




Ni album Ana Raffali yang ORIGINAL okayyy! :)


TAHNIAH! ANA RAFFALI :)



AJL25: Tolong Ingatkan Aku oleh Ana Raffali

Photobucket

No comments: