Monday, January 31, 2011

HOTICKETS: Pizza Hut

Salam isnin dood :D

Semalam kann, kita kan makan pizza kann kann. Kau adoo? tak adoo jawabnya. kih3
Semalam kan lepas mandi kan, aku abru teringat doh aku ada 4 keping hot tickets yang belum tebus pizza. kih3.
Langsung ku teriak kan bonda, she ask me to go by my self. Hello bonda, motor tu dah rebah kebumi and i tkde lesen nk drive ye T_T

Lepas maghrib, she knock the door. Tgk dia dah berpurdah bagai. Aku sarung lah baju sleeveless and black jacket. seksi. -,-
She drive kotak besi (kereta) tu pegi Pizza Hut kat Tmn Connaught. Sambil nyanyi lagu Umbrella, aku lari redah hujan. Langsung kene serang flu time tu jugak T_T


I tak suka pakai spek dohh!
Nak beli lenses tkdo duit lagi nih. T_T


bayakkan kan? kita tgk dpt bape je pizza. kih3
Ni hot tiket yg dulu2 ye dik. Aku dah lama tak topup nih.


Nokk. Motif aku snap ni sebabnya aku dah lebih 6 kali tekan button call. 
Haramm nak ambik order. Terus ku serang kaunter
"Kak, takde sape nak take order ke?!" 
Muka aku dah bengkek. Ok, takyah imagine


woot woot. Fav aku kalau makan nkat PH ni <3
Mushroom soup la.


-tkde pekdah-


-takde pekdah juga-


nak tiru blogger pompuan yg slalu amik2 gambar air dan makanan ni.
ini Pepsi ye hadik2.


tk ingat perasa apa T_T


orang panggil ni Pan ke Plate ek? 
Okay, 3 dulang kecik pizza. 2 Tuna, lagi satu ape tah.


tak senonoh punya keje. haha.
dah makan main timbun timbun.


Nak bayar pun masalah jugak. Lembab ah dorang ni. Taknak duit ke? ingat makan free? 
Walaupun. err takde pape. Mahal jugak kan tambah mushroom soup dua and pepsi dua. total RM13+. Ok fine!

Okay. Padan muka sape yang tak redeem pizza hut. Sebab harini last. 31st January 2011. Kah3

Ok. baiiiii :)

P/S: Adam dgn Jan dah tak keje pizza. Kalau tak, leh pau dia pizza dulang besar. kah3


P/S: Aku pakai camera Sony Ericsson ye. Bukan dslr bagai ye. Ok bye lagi.


Photobucket

3 comments:

yatie's EPISODE said...

lamee tak mkn pizza. huu T.T

azalia hjsalleh said...

tersentap bce entry kau nie nokkkkk
sbb i SELALU JE amik gamba makanan kasi taruk dlm belog
ahahahaaaaaaaaa

Anonymous said...

Hey very nice blog!! Man .. Beautiful .. Amazing .. I will bookmark your blog and take the feeds also….