Wednesday, January 26, 2011

Akademi Fantasia 9

Salam.

Babe, aku rasa mcm nak demam balik doh bila layan vid audition budak2 Af9 ni kat youtube T_T
Sedih aku dengo deme nyanyi.

Takde ah, bukan nak kata apa. kih3
Deme nyanyi main lantun je, mainn sukahatii je buka mulut. Idak kira le sedap ke tak, main hantar je penyertaan. Pitching usah kata lah, kelaut.

Babe, aku sedar diri jugek. Suara aku mmg tak sedap mana pung. Tu sebab aku tak join any reality program even dah cukup umur nak masuk. Kui3

Itu sebab la astro buad audition kat youtube, nak suruh korang prepare awal2. Kalau ada silap, boleh redo balik recording tu. Ni tidak. Aihhh malas nk kaboo. Sedih betoi aku dengo. Baru deme nk buka mulut, aku dah tukar vid lain. HAHA. Sedih sgt2!


Err, yg bawah ni bukan peserta ujibakat AF9 ye. Ni vid aku. Berkurun lama dlm youtube ;)
Muahahahah

Aku nak jadi mcm Cikgu Shida. Ok bye

Photobucket

1 comment:

misslovalova said...

ahhahaha . pakai gitar tipu . mcm kertas je . eheheh . sedap suareee