Saturday, January 8, 2011

Kalah mengalah.

Seriously aku dah penat buat baik.
Bila aku jadi baik, and bagi mukaa. Dia lanyak2 aku.
Aku rasa dah mcm hamba abdi utk dia. Memperbodohkan diri buat kerja kat situ.
Aku harap aku ada kekuatan dan keyakinan nk ckp kat dia
"SAYA NAK BERENTI KEJE, SAYA TAK LARAT NK KEJE LAGI DAH!"

Aku tak pernah hold on kerja yang dia soh aku buat. Tapi dia slalu mengular, pegi kaunter lain menyembang dgn kwn2 veteren dia. Break lebih masa. Slalu balik awal. Yang buat SALE aku. Yg dpt komisyen dia. Not fair. Kalau aku haramkan setiap apa yg aku buat kerja tu utk dia. Baru dia tahu brape jauh New Zealand tu kalau jalan kaki dari umah dia.


Aku baru 7 hari kerja, rasa mcm dah bertahun kerja dgn dia. 
Please! Aku bukan batak. No wonder lah kalau dah lebih 7 kali kau hilang part time worker!
Rasa hormat mcm dah nak hilang! 


Photobucket

2 comments:

Unknown said...

yup!
sama la nan aq...
mntng2 la kita bwu strt,ta taw ap g
sng2 ja kna jd kuli ..!!
dpa 2 mmg da x lma idopp!!

Nazim Nasri said...

kann. biadab sgt. tak suka doe org mcm tu -,-