Thursday, January 13, 2011

Rungkaikan apa ada dgn YAHOO!


Sila tekan tanda seruan "!"

Tak payah takut sgt. Bukan keluar hantu pun. Aku dah try tadi. Mula2 memang aku mutekan dulu volume, pastu mcm tkde pape. Then aku tekan. Ada satu suara soprano, mcm suara dari gereja. Ntah la. Cuba dan try lah sendiri okay.

lebih kurang mcm ni lah dia kata: "Tidakk bolehhh~" Tapi ni aku buat dlm bahasa Melayu. Tapi tu sah sah laa bahasa Yahudi. -,-


Apa motif dia? Kenapa tersirat sampai mcm tu sekali?

Photobucket

10 comments:

^mRs MatAHarIEy^ said...

ha.. dh buat.. cam nyanyi sebut 'yahoo' tp dlm nada yang sangat pelik..

Sunah Sakura said...

o..da lama da ni..dulu lagi ade senior suh wat..dia sebut yahoo~.. ingat lagi intonasi dia..:D

Nazim Nasri said...

ohh yeke. HAHA. its so yesterday. kesian saya baru tahu. HAHAH :P

thxx kwn.

Qaseh Dalia said...

tq sharing dek

Encik MamaT said...

sat nak try tgk....

Nazim Nasri said...

qaseh: sama sama akak :)

e.Mamat: seramm tak? hehe

si gile said...

die ckp "yahooo yeheee"

Nazim Nasri said...

baguslah telinga korang. HAHA

misslovalova said...

sampai cmtuh sekali . tak berani la nak try . heee

p/s : i follow u :)

Nazim Nasri said...

hahah try je. mana ada pape