Thursday, January 13, 2011

Kahwin :)

Entry yang terlalu perempuan T_T

Teringin nakkk kawen dow! Ahaaa. Kalau biasanya kalau yang nak kawen cpt2 ni perempuan kan? But apa salahnya kan kalau lelaki bercerita perihal kawen. Sebab yang kawen lelaki dan perempuan. Bukan perempuan dgn perempuan. Ehemm~

Kenapa tibe2 aku bicara pasal kawen ni? Since when Nazim? ohh kau berdusta ke? HAHA. Atau kau sebenarnya hangan-hangan mat jenin? Sila muntah sekarang =,="

Since aku tgk anak Sue Anna Joe. Luqman kalau tak silap nama anak dia. Comel. Comel. Alololo comelnya diewww~
Teringat masa Sue Anna Joe pregnant. Bayi dlm perut. Sah sah la dlm perut weyhh. Takkan dlm tabung uji. Pastu sampai seruu dia. Dah nak bersalin nii weyhh. Dia menyempat update blog lagi. Gagah perkasa hokeyy!

Ok. Ok. Aku bukan nak cite sal Sue Anna Joe laa. Nak cite sal kawen ni. HAHA. Kemain nak cite sal kawen, awek pun tkde lagi. Berangannn tak sudaaa Nazim. Mimpi ya Lailaaa~

Serious lah kawan. Sepanjang aku 17 tahun hidup ni (berangan 17, aku dah 18 dah), aku baru 1st time kapel. huhu. Almost 1 year jugalah bersama. Tapi break dahh last year. Sebab aku ni mcm tk bg komitmen kat dia. Aduhh T_T
Dia tu junior aku. Aku suka kat dia sebab dia ni school prefect and every Wednesday dia duty on stage. So she do speak english. I suka okayy awek yg reti speaking english. :)

Bro. Baru kapel setahun bro. Dah break. Apa kes ni? belum kawen lagi. Duhhh~
Yeahh, ni 1st experience aku kapel. Aku memang tak reti bercinta. Aku harap ada blogger yg sudi buat tutorial tentang percintaan. -dem

Sebab aku nak kawen, nak dpt anak yg comel comel :D
Bukan nk merasai keindahan malam jumaat tu lah ngaiii =,=
Huwaaaa. Perangai cam perempuan doe aku nak anak yg comel2 ni. 
Boleh ke aku dpt anak yg comel mcm Sue Anna Joe. HAHA. Sebab aku ni tak hensem. lalala~


Thumb sucker. Cute kan Luqman? :D

Sambil2 kawen ni. Kalau lah hingga ke alam syurga kata Dato' Siti, mestilah nak dapatkan payung emas. Mahu jadi suami yg soleh, bertanggungjawab dan sewaktu dengannya barulahh layak untuk terima payung emas iteww~ 


Kiss for his daddy | Luqman and Sue Anna Joe husband :)


Tapii sebelum kahwin, aku kena study betol2 dan dptkan kerja yang bagus2. Yelah nak bagi anak orang makan apa nanti kan? And cukupkan ilmu didada agar tidak bercerai dikemudian hari :)

Aku risau. Perempuan sekarang tak mcm zaman mak mak kita dulu. Perempuan sekarang, walaupun bertudung, ada yang merokok dll. Perempuan sekarang kualiti dah tak berapa nak baik sgt. T.T

Takut dgn dunia. Walau mcm mana celakanya kehidupan, ia tetap kehidupan.
Baru 18 tahun hidup. Masih jauh lagi perjalanan.

P/S: Mendoakan kebahagian org lain | thx Sue Anna Joe sbb lahirkan amanah Allah yg cukup comel :)

Photobucket

2 comments:

zaty luvlianncez said...

moga2 life u lg epy ea psnie..

jgn serik utk bcenta lg

i'll pray 4 u

:)

Nazim Nasri said...

Thx Zaty :)
i rasa nk kapel lepas habis study. insyaAllah.