Tuesday, March 1, 2011

New Hairstyle for March!



Rambut ohhhh rambut. Dah panjang sangat ni. Dah tak terurus. Rambut depan actually dah lebih dari paras mata kalau di straighten kan. 

    I need new hairstyle. Dulu masa skolah kemain sibuk2 nk simpan rambut panjangkan. Bila dah ada, rasa cam bosan lak. Sebab ku tak tahu macam mana nk menggayakan rambut ni. Haishhh T____T

    So bila dah berambut panjang ni, boleh lah digayakan. Wahh bahasa -,-
    Usha jap rambut Noh Hujan nih. Aku suka rambut dia. Sebab dia style doh.


    Lambat sangat rambut aku nk panjang mcm ni. 
    Ingat kalau dah panjang, aku mmg nk buat macam ni doh. Style kan?


    Tapi skang kan dia dah tebang rambut. Buat rambut baru.
    Slope tepi jadi macam ni lah. Lagi ah aku stim nk buad mcm ni.



    Rambut ko je dah bermacam jenis. Sesuai dgn muka.
    Kalau aku buad. Sesuai tak? Tapi boring la rambut pendek.


    Cemana nihh? Cemana? 
    Boleh decide-kan tak? Antara tiga ni. Mana yang de' best ekk? 
    Aku suka pic yang 2nd tu. hehe. Yang slope tepi tu. Sesuai tak dengan aku? SESUAI TAK?!


    Aressss. Azim nak rambut cam Aress. Boleh tiru tak? haha please :P



    P/S: Cuba teka kenapa aku tak pilih pic Justin Bieber? HAHA . Sebab aku tak minat dia walaupun dia tu kononnya comel. Ok bye ;)

    Photobucket

    8 comments:

    kyoo reza said...

    jom2 ushar cni..hahaha

    http://kyoo-reza.blogspot.com/2010/06/rambut-hanis-zalikha-mau-hu3.html

    kyoo reza said...

    ini lagi..hahaha

    http://kyoo-reza.blogspot.com/2010/08/kyoo-reza-hairstyle-tutorial.html

    Nazim Nasri said...

    @kyoo reza

    HAHA ok ok. hx Kyoo. Azim tgk jap ;)

    Nazrul Ashraff said...

    errkkk?? ha-ha..JB?? kah kah kah..muntah darah..dia ada hair sylist..mmg la gempak..

    Nazim Nasri said...

    @nazrul ashraff

    HAHAH JB tu sape ek? :P

    fyna ahmad said...

    huhuhu..da tomey da rmbut br tue..







    jom singgah n follow belog saya..
    http://inibelogfyna.blogspot.com/

    Unknown said...

    hok cm arezz tu gak best!!!

    Nazim Nasri said...

    @Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A)

    kaannn. :))
    so nnt nk buad lah mcm aress.