Wednesday, March 9, 2011

ANTM Cycle 8! Apa kes uools!



Mungkin bagi sesetengah orang anggap benda macam ni sebagai  perkara remeh dan malas lah nak ambil tahu sangat dah. Perkara-perkara yang melibatkan nama Allah memang dorang dah malas nk take part untuk menentang. Kononnya hak Islam tak pernah didengar oleh sesiapa. So buang masa. [get a life]

Mereka lebih suka memperjuangkan dan mempertahankan Super Junior daripada dikutuk orang. Lady Gaga yang dicarut org dan Justin Bieber yang dibaling botol. Bagi mereka, kepuasan untuk mem-back up artis-artis pujaan dorang ni lebih bermakna, sebab mereka ada ramai penyokong. Setiap suara yang dilontarkan mendapat sokongan padu daripada peminat dan pecinta golongan artis ini.

Sebenarnya aku nak dedahkan apa yang mata aku nampak tadi kat video ANTM. Kawan aku pernah tanya,"NN kenapa mata NN ni laju sangat. Semua benda boleh perasan huh?" Aku diam je :)

Tengok gambar kat atas tu, teliti betul-betul dalam bulatan kuning tu. Apa yang korang perasan bila tgk logo channel  CW tu?  

Bagi aku, logo ni menyerupai kalimah Allah dalam tulisan jawi. Bagi pendapat aku lah. 
Kalau pendapat korang aku taktau lah macam mana. Mungkin korang akan anggap aku ni saje je nak timbulkan isu yang remeh dan looser dan out to date. Tapi takpe. Kan aku dah cakap ni pendapat aku :)

Lagipun dalam konteks ayat aku tadi, aku tulis MENYERUPAI. Bukannya exactly kalimah Allah kan. 
So takpelah. Bila kita lupakan pasal entry ni?

ANTM disiarkan dibawah channel CW. Harap maklum. ANTM takde kaitan dalam cerita ni, sebab aku suka tgk ANTM!


Photobucket