Tuesday, March 8, 2011

Kali terakhir kita berjumpa...Nazim Nasri yang pendek!

....kali terakhir aku berjumpa dengan geng donat ku semalam lah. HAHA. Dia dah balik JB daaaa. Pasnih tah bila kita jmpe lagi ek Efy.

Actually sebelum aku p amik gitar tu kan, aku p jumpe kawan2 kat KLCC, si Efy and Datuk Ray and beberapa makhluk yang lain ;)

Tahu tak, aku kenal Efy ni dalam majalah je pun. HAHA. Masa tu dia form 4. Dia ada hantar pic dia kat majalah KLiK. So start from there aku kenal2 dia thru Myspace. Pastu we're getting close and close. Sampai lah dia dah habis SPM, PLKN and skang ni tengah study kat Poli. Aku still keep in touch dengan dia :)





Jangan perkatakan tentang ketiggian beta okay! Beta murka akan kata-kata kalian. HAHA.
Yeeeee. NN memang rendah, renek, katik orang nye. NN mula terperasan keadaan ni bila jumpe dengan Efy. HAHA. Sebab dia tinggi uolss. 

Selalunya NN lepak dgn kawan2 yang sama tinggi je taw dan sama baya. HAHA. Pulak dah ada si galah ni. Aku rasa mcm penghinaan keatas ketinggian NN. hehe. Haishhhh. Nasib lah comel NN ni  T____T

Moh le tido. Ngantok dh teman. Puseng kepala ni. Grrrr~


Photobucket

1 comment: