Thursday, March 17, 2011

(GAMBAR) Artis masa kecil.

Malam tadi jam 2 lebih, aku dok blogwalking and terjumpe lah beberapa pic artis masa kecik. HAHA. Aku mengilai sorang2 dalam bilik tgk muka dorang masa kecik :P

Paling lama aku gelak bila tengok muka Siti Nurhaliza masa kecik2. HAHAHA. Serious beb, memang aku tak tahan gelak bila tengok Dato' Siti masa tadika dulu. Comel je.


 
STACY 




AKIM


  
KAMAL ADLI


  
DATO' SITI NURHALIZA


 
FASHA SANDHA




FAHRIN AHMAD


 
NANA XFM


So skang korang gelak sakan tengok muka sape? hehe. Aku masih tak tahan tengok muka Siti Nurhaliza. :D


Photobucket


8 comments:

♥ zuai™ ♥ said...

Dato Siti the best lahhh , fashionable dari kecik :D

Nazim Nasri said...

@♥ zuai™ ♥

kann, bila tgk cam kelaka lak. aaha

farhan fahan said...

hahahah stacy dulu hitam skrng putih '

mcm janggal je kan artis mase kecik2 dulu... but skrng, semue meletopp!

siti gilerr ah' hebat sungguh '

Nazim Nasri said...

@farhan fahan

biasalah, dah banyak duit. boleh buad macam2 kat muka :)

farhan fahan said...

btl tu,,, artis kan...

Nazrul Ashraff said...

fahrin .haha..gemok gila masa kecik ! montel habisan la..haha..siti buat tarian hawaii..kah kah kah..

NeNeKeBaYaN lUnDu said...

ahahahah... suke tgk muke dato' siti comey sesangat...

syira said...

kiut gyle fahrin kecik2 dulu..haha!!lawak2..