Saturday, March 5, 2011

tag tag tag


Woahhh dah lama tak jawab tag soalan ni. suke suke suke suke :)
thx Yusshy :)


Blackberry abg Fyt warna pink. Snap kt dalam butik GUESS! ;)


Sila beritahu nama penuh kamu. Tak kisahlah sampai nama datuk , moyang kamu.
Muhammad Nazim bin. Nasri bin Mohamad

Kamu suke warne pink tak??
Tak berapa suka actually. Tapi honestly, bilik NN warna pink. Dah 4 tahun pakai warna pink. ah immune dalam diri. wahahaha

Kalau kamu ditakdirkan bertemu dengan si pemberi taggie ni, apa kamu nak cakap dengan dia?
Thx okay bye.. U stay Sarawak kan? i nak kek Sarawak :)

Siapa paling comel? Maher Zain atau kamu?
To be honest. Nazim Nasri yang comel. Mehaer Zain tu handsome ;)

Mana lagi sedap? Kek atau aiskrim?
Kek la sedap.. Ice-cream kadang2 sedap lah kalau dpt free. HAHA. Kek jarang dapat free :P

Bila tarikh birthday si pemberi taggie ni? (Kalau kamu ingat, kamu memang hebat)
huhuhu. Tak tahu laaaa.

Ain Maisarah, siapakah dia?
Ntah. 

Ceritakan sejarah kamu membuat blog, ikutlah sampai perenggan pun.
aku start blog dari aku form 3 kot. And ni blog aku yang original. Tak pernah bertukar lagi. Takde sejarah sangat lah kot. HAHA. Nah tengok ni entry ketika aku start berblogging., Ni entry pertama aku dan ini pula ialah entry ketiga aku. Entry kedua aku sama dengan entry pertama. ;)

Apabila harijadi kamu, kamu nak saya (pemberi taggie ini) beri apa pada kamu?
Saya nak anda femeskan blog NN ni. Biar satu Malaysia tahu siapa NN. hehehehe :P

Taggie ni ada sepuluh soalan jadi wajib tag sepuluh orang ye!
sukati lah nk tag brape pun. HAHA. Taknak tag lahh.  :P

HAHA. Kau dah habis baca kan? Kau buat plak. Ye kau lahhh. Yang tengah baca ni. Buad k :)

Pastu kalau dah siap. Hantar link korang kat dalam ruang komen NN, nanti NN promote blog korang k ;)


Photobucket

4 comments:

nmirmo said...

http://ntira-mirmo.blogspot.com/2011/03/tag-lagi-mehhh.html


wink~....tira buat tag ni..^_^

Nazim Nasri said...

@nmirmo

woah. bagus. NN baca kejap k. THX TAW :)

Yusshy said...

tengs NN~~ nk kek lapis srwak? bole! bagi alamat~ HAHAK

Mekar said...

jum baca sini pulakk . hehee (:

http://everything-tessa.blogspot.com/2011/04/suka-sangat-blogwalking-kann-maybe.html