Thursday, March 31, 2011

Cikgu Handsome

Abercrombie Fitch Smart Handsome

Tadi gua dapat surat tawaran masuk College. Tapi gua tak minat college tu. Bukan memilih.

Lepastu masa gua tgh minum kat dapur bapak gua terjah,
"Kau tak apply maktab ke?". Aku diam je. Mak aku menyampuk "Apa? Apa? Siapa yang nak masuk maktab?" Pastu bapak gua bidas. "Bukan tanya kat awak, orang tanya kat dia. haha. sibuk je". Terus terdiam mak aku. kih3

Aku still minum, err buad buad minum. Lu orang nak tahu bapak gua cakap apa pastu?
"Kalau kau masuk maktab, sah sah jadi cikgu nanti, nanti kau dah jadi cikgu, orang panggil kau cikgu Nazim. Pfft~ Cikgu handsome. Ramai awek ngorat kau. Budak2 skolah pun ngorat kau. Cikgu Nazim. Cikgu Nazim". Lepastu dia sambung lagi "Kalau Halifi, cikgu gemok. haha. Cikgu Halifi gemok. Cikgu mana? Cikgu gemok. hahaha"

Masalahnya aku handsome ke? kau nak tengok orang handsome? Tengok sini: Saya nak tengok mamat handsome..

Ok *larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

3 comments:

Kutek Ghazali said...

masalahnya NN mmg handsome.. cheers..=D

Nazim Nasri said...

@Kutek C-sabi

Alhamdulillah :)

trialtodelete said...

aku jd cikgu nnt weyh...haha...ngh wat degree in TESL kat UPM haha