Wednesday, March 30, 2011

Cekidout Bersama Artis!



  
Noh Salleh (Hujan band) and  Ana Raffali

  
Ella Aminuddin and Roslan Shah

  
Razali and Shaz AF (prelude)

Siti Nurhaliza

  
Amar (Tari Tirana) and Fouziah Gous

  
Chaq (Mentor) and Stacy

Wan Sharmila

Fara Fauzana and Diana Danielle (Okay, yang Diana ni tipu je. hahaha)


Awal Ashaari and Adi Putra



Alif Satar and Shafinaz Selamat



Nur Fazura and Mimi Fabulous Cat


Huarghhh habis aku selongkar pendrive dengan folder FB nak cari semua pic-pic aku gan retis. Belum lagi bukan folder MySpace. Hambikk berkepuk-kepuk gambar. Actually ada lagi satu, gambar dengan Reza Dj Radio Era tu. Tapi gambar tu printout dah, ada atas rak aku bubuh. 

Erkk apa motif aku letak semua pic-pic retis ni? Emm saje-saje berkongsi gan korang semua. Bukan nk kekwat ke hape. Yang penting dress up aku haukk dan simple, jumpa Siti Nurhaliza pun aku pakai tees PDI je. Pic aku gan Siti Nurhaliza aku letak sekeping kat tengah2 and besar gedabak gitu. HAHA. :D

And kalau nampak, banyak sangat baju kekotak kuning tu. Geli lak aku tengok. Pastu dengan muncung pengguin aku. Memang buat bahan gelak ah kau ni Nazim -,-

Kebanyakkan event yang aku pegi dari Anugerah Skrin, Open House Stacy, Jom Heboh, Launching Album, Studio Record. Huhh itu zaman dulu2 ah, tahun lepas and sebelumnya. Skang ni aku dah malas nk jmpe retis2 bagai, kalau terjumpa tu aku usha jelah malas dah nak snap and say hye. haha. Melainkan bebtul2 aku minat, baru aku datang dekat. hehe =,=

P/S: SAYA NAK CHOC INDULGENCE HARI JUMAAT (:

7 comments:

Anonymous said...

kannn. gamba siti besar gedabak mcm tuh.
eh , btw, i ada gambar dgn shila , tomok dan isma.
mereka2 semua ni slalu dtg petronas i semata2 nak jenguk i doe. hahha

*EA (eqmal aliff)

Nazim Nasri said...

@Anonymous

isma gan tomok kan dok DP haha mmg ahh isi minyak ceruk siti. :P

Shila pun dok cheras gak

SyedGraphix Dot Com said...

ehhh. mna kau kutip ni. waaaa. jeles gilaa!

Nazim Nasri said...

@SyedGraphiX

Dorang ni semua peminat aku :P

amanina said...

eh jap.
musykil pic ngan fara fauzana too
hahaaa
:D

Unknown said...

amboii NN , popular nyaaaaaaa. hahaha

LINA JALIL said...

mimi fabulous cat ke? mimi one nation amcee?