Tuesday, March 8, 2011

Konsert Aznil Nawawi: Thx Nuffnang

*entry yang diperam beberapa hari telah membuahkan hasil lumayan.









Actually kan, NN tak suka compose slogan tau. Memang tak suka. Nak-nak kalau yang ada limit tu (...takleh lebih daripada 15 patah perkataan) .. Hotak dia, cemana nk buad tu?  Mau kejung otak NN nk fikir slogan yang tepat padat dan mutakhir. RTM teman setia anda. ngeng T___T


Tapiiiii, nasib baik Nuffnang baik hati, limpa dan paru2 sebab tak bagi limit perkataan tu. Ku bantai lah karang slogan. Tapi untuk contest ni, NN tulis dengan ikhlas dan suci. Takde propa-propa. 

Disebabkan ku tak reti nk compose slogan, tapi ku pasrah kalau tak menang. HAHA. Alih2 dapat emel dari nuffnang. Nasib baik aku check emel, kalau tak, melepessss la kau NN. 




Lepas ku mengesahkan kehadiran diri ini untuk Konsert Pak Nil. Ku baru perasan emel ni aku terlewat baca.Time tu dah cuak kot2 tak dpt tiket ni. hehe. Terus ku tweet Nuffnang utk terima kehadiran aku. muahaha. Then entry ni ku peram sebab taknak tanggung malu nanti. HAHA. yelah, dah ghairah tulis2 ni, sat g tak dpt tiket tu, naya kan? :P

Dan saat saat yang dinanti. Aku menunggu seminggu maklum balas dari Nuffnang. Jap tadi aku dapat emel lagi skali from them. 




Makkk suka uollssss . Mak sukaaa. HAHA. Sape-sape yang pegi konsert ni. Bagilah tahu NN. Leh lepak bersama ;)

Tapi skang ni kan. HAHA. Kalau aku pegi konsert ni mmg boleh. Tapi sape yang nak pungut aku time balik? haha Sedey. So kene lah dok fikir sape yg boleh fetch and drop me kat Cheras. Haishhh. Titiwangsa > Cheras. Sedey. Jauhnya. :(




Photobucket