Thursday, March 31, 2011

contest KAMI FOTOGENIK

Saya orang yang ke-503 yang follow blog pakcik ni.

Kali ni aku nak join contest fotogenik by Mr Vampire katanya. HAHA Contest ni ditag oleh Abg Shahrul Ibrahim. Abang katanya hahah. Aku rasa cam dah lama je tak join contest ni. hehe. So rasa cam nk mencemar duli untuk join contest peminat. lalalala 

Dalam contest ni Mr Vampire soh bubuh 3 gambar, which is solo, duet dan berkumpulan. So aku pun melacurkan 3 gambar yang aku rasa cam hensem sangat dan fotogenik. Tahukan fotogenik tu apa? Muka yg boleh dipelbagaikan lah senang cakap. Tengok header aku, tengok gambar bawah ni. Same je kan muka? Tapi disebabkan aku ni fotogedik (genik) so aku join lah. muahahah sila cirit skang dengan statement ni.

Aku memang suka letak gambar yang over2 hahaha.

Nazim Nasri
 Ku pertaruhkan pic solo ku yang berjudul You Are Not Alone untuk yang pertama.

Yang kedua ku lacurkan gambar duet yang bertajuk Berdua Lebih Baik

Gambar yang terakhir ni adalah konsep berkumpulan yang bertajuk Ku Merindu.

Aku rasa aku patut menang contest ini kerana dengan yakinnya aku menyatakan bahawa aku memang bajet handsome kacak dan bergaya untuk join contest sebegini rupa. Aku juga nak ucap thx kat Shah sebab memberi peluang kat aku untuk menempa nama keperingkat blog. Sememangnya contest ni untuk budak-budak poyo cam aku. Jangan lupa AFUNDI NazimNasri. 



P/S: Pilih pemenang elok2. Jangan pilih kasih ye. K bai



6 comments:

♥ solehah ♥ said...

haha.memang potogenetiikkk.. :)
insya'Allah klak kamek join okeh..

Aizat Hamdan said...

semoga berjaya :) :)

Nazim Nasri said...

@♥ solehah ♥

hahaha baiklah tak :P

Nazim Nasri said...

@Aizat Hamdan
you too. hehe

Nazrul Ashraff said...

bwa hahaa.. bukan aq sorang je la yang bg markah.. ada la dalam 5,6 orang bagi markah.. and nanti amik purata bla bla bla macam kira add math then taraa!! markah dah dikira.. haha..

sekian dari Inche Vampire & the lady.. up to date with belog to see what happen next! :)

papai

azshleen said...

ahaha :DD sgt photogetik :))