Wednesday, March 23, 2011

Tiada Apa Yang Menggembirakan Saya Selain Mendapat Kata-Kata Semangat Daripada Datuk Sharizat Jalil dan Ning Baizura.

Semalam, err maksud saya tengah-tengah pagi tadi. Sebab time tu dah cross over the day, so consider malam lah. ok tak penting yang ni.

Cam biasa lah, aku melayan Twitter setiap malam.So malam tadi aku mintak doa orang ramai malam tadi. huhuhu. And yeahh yang respon lebih and bagi semangat ialah all my frens and beberapa orang artis. So aku tertarik dengan status Ning Baizura and Datuk Sharizat Jalil. 


Ning Baizura


 Pagi2 buta beliau mengreply my tweet. And i was so happy for this.
After i get my result, i tweet her and told her that i just got 2A's
and she'd reply this to me


Thx to all of you yang bagi semangat bertimbun-timbun kat NN :)
For now, saya nak mintak doa supaya dapat melanjutkan pelajaran. Pasni taknak kecewakan sesape dah, terutama sekali makpak aku -,-





Update: Disebabkan entry sebelum ni mengalami kesulitan. Aku dah delete entry tu atas sebab-sebab yang tak boleh dielakkan. So esok aku akan update balik entry tu ye. Untuk rujukan tuan puan, disini saya sertakan kursus yang telah saya mohon untuk kemasukan bulan Julai 2011


Apply untuk IPTA


Apply untuk Politeknik

13 comments:

Hishyamuddin said...

pengurusan hotel terbaik!!!hehehhe
tiba2 je kan..

Nazim Nasri said...

@Hishyamuddin

best tak?

♥ solehah ♥ said...

huwaa..akak pun dh aply poli intke julai jugak..
hehe..
dip.programming + dip.networking :) ekeke.

asl tak aply dip.hotel jugak kt poli?
klau ambik..knpem pinter 3.5 ++ tiap sem..hehe

Nazim Nasri said...

@♥ solehah ♥

heee. okay, nanti azim apply balik utk Poli :)

Nazrul Ashraff said...

damn!! haha...komunikasi &media..aku takjumpa trus aku cri lain..huarghh...benci btul la..

btwm weh! gempak la .. hee..tweet with kenamaan!

amanina said...

wah.
tahniah azim.
idop awk bawu je stat.
tumpu di ipt ok.
:)

Nazim Nasri said...

@mr vampire

:en kali cari lek lok ye dik? hahaha.

Nazim Nasri said...

@amanina

Thx Amanina. Doakan kejayaan saya ok

azalia hjsalleh said...

gud luck NN
jgn berputus asa okay
syukur sekurang2nya NN dpt buat apa yg NN minat
insyallah akan berjaya janji usaha kena lebih!

Nazim Nasri said...

@azalia hjsalleh

Thx Azalia. Doakan saya ye? :)

♥sophie♥ said...

semoga kite same2 dpt further study yer,, gudluck to you =)

Nazim Nasri said...

@♥sophie♥

goodluck to you too :)

mizayusof said...

GOOD LUCK :)
Miza pun tengah tunggu nak sambung study jugak.