Wednesday, March 23, 2011

Cik Epal Contest - Black and white picture



CONTEST CIK EPAL: B&W Picture



Nazim Nasri (NN
 18 tahun (01 April 2011)



Saya membaca blog Cik Epal kerana :
  • Cik Epal selalu menternak lemak makanan yang mahal-mahal dan sedap-sedap yang membuatkan aku tak mampu nak makan tetapi sekadar melihat je T_____T
  • Cik Epal punya blog dalam rangking Alexa ialah 414, so kiranya Blog Wajib Baca.
  • Penulisan blog yang menggunakan bahasa selamber badak, senang nak faham.
  • Dalam banyak-banyak blogger, dia sorang je kot yang out standing dengan nama buah epal. Sampai skang aku taktau nama sebenar dia. memang berjaya ah Cik Epal.
  • Yang paling best sekali, Cik Epal ni konfiden lebih. Memacam lah dia buad, audition AF, Pengacara Al-Hijrah etc. You go girl~
  • Tapi satu jelah. Satuuuu je yang aku tak kenan gan Cik Epal ni. Aku tak kenan bila tengok vlog Cik Epal ni, dia start with "HYEEEEE KORUNKKKKKK!!". Aku rasa cam waddehelll. Tapi aku tetap tengok jugak vlog tu, sebab dah alang2 bukak and penat tunggu dia buffering kan. So no hard feeling ye Cik Epal. *jujur ni
  • Aku boleh katakan blog Cik Epal ni konsep dia sama macam konsep blog aku. Konsep ASTRO. Kita boleh baca sal agama, ilmiah, makanan, gossip, personal, tips etc. Macam-macam ada. 


Tag kepada: Arol  dan  Aliff



13 comments:

Unknown said...

gud luck

EB said...

Best of luck bro!

Bercakapdengankaki (BDK) said...

gud luck yaw ^^

Nazim Nasri said...

@Mek Norfa

Thx Mek :)

Nazim Nasri said...

@EB

Thx bro

Unknown said...

thanks join contest ni =)

Nazim Nasri said...

@rebecca melessa

Thx Becca :)

Nazim Nasri said...

@cik EPAL

welcome :)

mizayusof said...

GOOD LUCK :D

bella YOYO said...

konsep ASTRO, pandai gile. hahah

Nazim Nasri said...

@bella YOYO

hahaha. yeah astro

Sandra Azwan said...

Nazim Jahat!;-P

Nazim Nasri said...

@SANDRA AZWAN

HAHA mana ada jahat, i cakap benda betol lah. Konpem dapat punya, sebab cik epal mmg nak sangat jmpe Sandra. lalalala. :P