Saturday, March 19, 2011

(GAMBAR) Irma Hasmie "Saya tak lain, saya OK"


sebelum bertudung litup


Sejak kali pertama orang orang kata Irma Hasmie pakai tudung, ni pic pertama yang aku tengok. 1st firasat aku, firasat syaitan yg membisik cakap 
"Alaaa, ni pakai tudung sebab kenduri. So kene hormat majlis ah kan? Takde hal lah."


Tapi lepas baca status twitter Wardina Saffiyah, aku terus padamkan firasat syaitan aku.


Erghh sememangnya comel lah Irma Hasmie ni. Teringat masa dia mengacarakan rancangan Galaksi TV9.
Kalau tak silap, Irma pakai tudung lepas dia balik dari Umrah. Alhamdulillah. Harap Irma Hasmie pakai tudung ni sampai bila-bila. Taknak jadi macam certain artis yg kejap pakai kejap buka. Macam ape je kan.

Tak sabar nk tengok Irma Hasmie kat TV dengan imej baru. Mesti jadi anak buah TV9, geng dengan Farah Diana (Nasi Lemak Kopi O) lah nanti ye? huahuahua ;)


Gambar daripada twitter Wardina Saffiyah


  Irma Hasmie Bertudung
nk tengok lagi gambar Irma Hasmie bertudung?


P/S: Wear It Right: Covering The Chest Is The Best | Harap Irma Hasmie boleh pakai tudung tutup dada. Please :)


Photobucket

2 comments:

Anonymous said...

yeee , harap tak mcm DATO SITI NURHALIZA !!!

TrahAssan said...

Sejuk hati tengok gambar Irma tu :')