Thursday, November 18, 2010

Aku tgh sentap, bahasa memang A+

Pose sentapp.Nampak senyumm. Dalam body siapa tahu? I admit, memang aku bajet cool. Sbb nk cover sedeyyh. Kalau buat muka sedih or moody, nnt org semua tnya kenapa. And aku malas nk cerita. Those yg dh tau, diorg akan faham lerr. Perlu ke jeles and sedih ni bertandang kat aku?

**Kauu nak mampus aku lupakan tempat tu? memang tak laa.

Actually kann, sedih tu tak la selubung aku sgt, tp aku jeles. Soalnya PERLU ke terjadi? Aku memang tk kesah kalau nk tegur2 dlm social networking tu. Tp once aku dh terbaca any status yg dey alls post. Kau tk rasa mcm nk termeninggal ke? Mana taknya, Most Recent tu kann public view. Sukahati lahh apa yg dia nk keluar kann.. Pastu sentap.!

I think this thing happen suddenly sebab kematangan usia manusia2 ni. Cultural shock. Sbb social networking ni no boundaries kan. Boleh jumpa mcm2 manusia. So dari situ lahh semuanya berubah and boleh menghancurkan. Bagi aku, social networking yg tengah femes ni lebih kepada menghancurkan. 

Aku alami suatu dunia yg berbeza, bila sampai satu detik aku rasa kehilangan. Sbb aku tk pernah alami. So its to hard for me. Seriously serious. Kalau senang nk hapuskan, aku tkkan posting entry ni. Ok ok. Aku faham, apa yg aku alami ni sepatutnya TAK LAYAK langsung nk diceritakan.

Satu ayat yg aku ingat: im doing this bcouse im believe in u .

OK. Bila aku baca semula entry yg ditulis tu. Aku faham kenapa. Even dlm entry tu tak state anything specifically, tp aku faham2 je lahh. please please and please. kau kena faham okayy. Faham tu biar betol2 faham and kau jgn fikirkan lg ok. :)

NAZIM, kau jgn jadi bodoh nk paksa diri okayy!! Kau such a looser person if kau terus mcm ni. Jangan terus membodohkan diri dlm dunia yg tk pasti. Wake up lahh. Stop membebel cerita pasal perasaan kau yg salah tu. SALAH. ingat SALAH okayy!! Perasaan kau tu tak diterima. Langit dan bumi sedang mengeji kau, sebab kau punyai perasaan yg SALAH.

"Salam untuk langit dan bumi. Gunung dan matahari. Ya Allah, aku memohon redha Engkau untuk terus hidup dibumi ni tanpa mempunyai perasaan yg SALAH walaupun sebesar zarah." -Tadah tangan.


Kalau Misha dah tersenyum mcm ni. Tkkan aku tk bleh. Walaupun lagu nii tangkapan murni. Sedeyy.



no caption


P/S: Kenapa Allah jadikan Adam dan Hawa?

No comments: