Friday, November 12, 2010

kenapa kau tk ....


Sedar tk sedar. Apa yg aku nk tulis ada kaitan gan aku. Tp tak sgt lahh obviousnya story ni dgn aku :D
Okayy, skang kan semua dhh majuu, stock pakai fesbuk je, mana main mespes dgn friendster dah. tagged? langsung hadooo.

tapiii kann, aku rasa mcm bohsann tahap astaghfirullahalazim dgn org yg update status setiap dua minit. Kau rasa, founder fb ni ada bagi kau award ke? peghapdet status terbanyak.


Kadang tu, tah hape2 dia update. Contohnya:

1. Ape gune member klau dia cite bkn2 psl aku kat org lain?? Niat nak jtuhkan aku la kn0n . Mmg demmit gile ah
2. Baby i miss u so much T-T
3. SAYS : pe bnde pulak ni yg benjol2 blkg tlinga aqu ni..kne g chek up ler gamaknye..huhuhuhuhu~


Perlu ke setiap dua minute kau nak update? Kau ingat ni twitter? haha. Mana tknya, tetiap dua minit mesti nk update. pastu update lagi. pastu update lagi. Kalau di cantumkan semua and hantar kat DBP, dh boleh buat buku dh dikk.  kalau ko nak update sangat kenape ko x update cam ni... 

contoh: 



baru lepas korek bontot..gatal

lepas dua minit update lagi...

lepas garu2 i cium...

lepas 2 minit tu update lagi.....

dah cium stimm pulak..rase nak garu lagi...

pastu update lagi..

dah garu..then cium..jilat plak..mmm rase masin...


Ko update lah sampai tangan ko lumpuh. Tak ke ko meninggal nk suruh org lain baca kau punya je....mungkin ade benda lain yang lebih baik di tulis kan.

Lepastu ada pulak game yg tanam tanam sayur tu. bela bela binatang segala bagai. Ohh myy farmville, perlu ke nk buat semua tu. Rajin sgt siap membajak tanah segalaa. Dlm dunia sebenar, kau hanya duduk flet tingkat atas yg kau memang harammm nk berkebun. HAHA. Sanggup tk tdo tu demi nk menuai sambil kaya dlm fb.

Cuba kau cite kat opah kau, tk ke melayang kukur kelapa tu kat jendul kau? HAHA :)

P/S: Aku sentiasa ignore dgn invitation utk gam korg tu -,-


4 comments:

Unknown said...

gila mu .
curik status aku tu !
arghh .

Fahmi Piruz said...

OMG! sama kot ayat dgn blog tu..haha

hafiz said...

huhuhuhuhu adeh org terasa huhuhuuhu

Zamani S said...

ahahahah serious >.>

ok dah x nak update macam2 lagi T.T