Friday, November 5, 2010

kenangan yg bukan memori :)

X-Files :)
Banyakkan gambar? Dah mcm puzzles je kan.
Since aku dh dpt alat teknologi yg baru ni, baru lah rajin nk godam pendrive yg dah lama terperuk dlm laci.

Pendrive 2GB tu pun dah nak full kekdahnya. Penuh dgn gambar and lagu2. Tu yg tersadai je tu dlm laci. So mlm td aku dh godek2 gamba dgn lagu sebelum tido. Pastu pulak aku dh dowload photoscape, senang lah nk combine semua gambar yg ada. Yg ada dlm blog ni just sebahagian gambar je yg ada. HAHA. Motifnya bukan nk ingatkan kesah kesah dulu kala dikk oii. Apeelahh kau ni. Zaman dah berubah dikk, aku tk bekenan la nk ingat2 benda lama ni. Nama pun gamba dikk, kenangan jer, bukan memori yer. HAHA. Memori tu zaman mak ayah kau bercinta dulu. Kalau kenangan ni, benda yg mungkin berlaku sekali seumur hidup kau. Who knows kan?! :)

Nak aku buktikan apa yg kenangan dan bukan memori? HAHA.


Pertama sekali ialah masa launching album Ana Raffali. Kenangannya, aku dpt snap pic dia tgh menyanyi dan majlis pelancaran tu. SO kau rasa bila lagi Ana Raffali nk buat pelancaran album. Dan bila masa kau akan dpt jumpa dia lagi?! Betul tk? Dan kau tk rasa ke yg mungkin kau tkkan dpt pergi mana-mana majlis yg ada Ana Raffali? :)


Kedua, nampak tk stok baju kotak2 kuning tu. HUHU. Zaman ni aku tk reti nk bergaya lagi dikk. baju pun tk perasan sama je semua. Secara kebetulan agakya. HAHA. Mcm tkde baju lain. Sedih sgt ko dikk. Okayy, kenangan gambar ni dan bukan memori. Aku dpt main bowling dgn Razali, Shaz dan Roslan Shah. So kau rasa bila lagi aku boleh main bowling under one roof dgn diorg? Tk dapat dikk oii. HAHA.Kenangan yg terindah sekali kan, aku dpt jumpe dgn Fouziah Gous. I do love her babe. HEHE. Ella, ratu rock. Mampu ke dikk aku nk bertemu mata dgn dia lagi?! Bilanya? takkann?! HAH..


Ketiga, masuk dlm studio rakaman HUjAN. Kenangan jugak makngah oii. Time bila kau akan dapat berjumpe dgn semua ahli kumpulan HUjAN, dan kenangan paling best, aku dpt interview Noh ni secara personal. Memori ke kenangan? :)


Keempatt, ehemm!! Ni pun kenangan dikk. Kawan aku yg dtg dari Kelantan. Dapat jumpe pun less than 3 hours. So aku spend time wisely dgn dia, coz aku tahu yg kterog maybe tkkan dpt jmpe lagi dah. Jangan ceritalah, kawan2 dan cikgu dia yg aku kenal tu pun dpt jumpe mcm tu je. Kenangan berjumpe kat Times Square. Dannn haritu ialah hari Khamis. Ini bukan memori ye!


Kelima. Indoor photoshoot. Time ni lah kejadian transformasi Azim kepada Adam Lambert. Even tk berapa nak jadi kann. Ada la sikit. Walaupunn. Ni pun saje je nk test jadi model. Konon-konon je lahh. Apa yg kenangan?. Rumah ni dah tkde. Dah sewa kat org lain. So kau rasa dpt kembali dalam ni tk? Memang tk lahh :)


Keenam. Beronggeng dgn BFF kat Port Dickson. Bilaa lagi dikk kau nk bercuti dgn kawan kat tempat jauh2 ni masa zaman sekolah. Aku dah nak abis sekolah dah. Kenangannya, Mia belikan aku short warna pink, and aku kena pakai short tu -,- Dann kterog naik banana boat :D


Tuuulaaa dia sedikit sebanyak kenangan yg berlaku dlm tahun 2010 ni. Kecuali kenangan aku bercuti dgn Mia kat PD, tu kenangan 2009 kot kalau tk salah. Tolonglahh jgn cakap pasal memori. Choyyy. HAHA. Sikit2 memori. Memori tercipta oleh Shila OIAM. Mcm tu? Tak mahuu akuu, aku nak Kenangan Terindah by Samsons. HEHE. :)



Silalah dgr lagu ni ;)

P/S: Lihatlah dunia. Dunia sedang melihat kamu. ?? -,-

No comments: