Tuesday, November 16, 2010

sedih la uollsss

Lagi 6 hari nak SPM uollsss. Gila kau tk gentar. Pose tetek depan laptop mampu pulakkan -,-
Mood Mood Mood dtg lah weyhhh. Aiyoo. Sedeyh la kau ni mood.

My 1st paper on 23rd Nov and last paper on 13rd Dec which is PSV paper. On that day aku rasa mcm dunia ni abah kau yg beli weyhh. HAHA.

Gelak gelak jugak. Tajuk entry sedihh. Propaa je lebih kooo. Nak mampuss?! HAHA.
Sedihh la sbb dh nk blah dari sekolahh. Tapi hepi jugak, tkde lah tanggung azab layan peraturan. HAHA. Keball ko peraturan dia. Kalah tangkal yg kau dok pakai tali warna hitam kat kaki tu. Trendd kot. HAHA.

Lepas tu ada pulak yg nk kawen. Tup tup dh bertunang. Bila masa dikk kau buat majlis?! Tk twitter i pun kann. HAHA. Bukann tu je dikk oii, alih2 ada yg dh kawen weyhh. Tk ke ko rasa nk termeninggal bila dpt tau dia dh kawen. HAHA. Dgn sape?! Biarlah rahsia.. kelass kau maria.

Apa apa pun. Kenangan terindah aku dgn segala manusia yg ada dlm skolah ni. tk penah aku nk hingat sgt. HAHA. Nama cikgu pun aku tk bape nk ingt dh, ni pulak kesah kau dan aku. Lagilah aku tk ingat. Ingat aku doremon?!

Tapi sepanjang 5 tahun aku sekolah SMK Seri Mutiara, kenangan yg menjadi memori ialah. SPEAKER jatuh masa menyanyi lagu My Heart. HAHA. Maluu doeee. Kau mampu?! Ade beranii? :P
Tapi ada pekdahnya juga, kalau speaker tu tk jatuh atau rosak. Maknanya sampai kesudah la pakai speaker yg boleh tarok kaset tu. kau nak?! HAHA.

Kalau nk cite kan kes sedih sedih ni. Byk weyhh. Aku rasa dh boleh jadi Komsas nnti. :)
Udah udah le. Sambung pas SPM ye. (katako, tgk2 esk update lg)

No comments: