Thursday, November 18, 2010

[feedback] i'll always pray for you

Blog aku ni bukan jenis blog hiburan or else. Its more to personal. Actually, it is randomly entry. Mcm2 ada. Blog aku bukan jenis beautifulnara atau murai dot com ye. Harap faham :)

Lepas solat zohor and solat hajat kejap td, aku online kejap. Pastu nk study. So tiap kali online, mesti nk view blog. Yelahh, aku syg gila kat blog aku ni. Lebih kurang mcm lover aku juga lahh. Lepastu ternampak satu entry baru kat satu blog ni. Aku baca dua kali, sbb nk fahamkan terus every single words yg ada lepastu faham2 lahh. Sentap sikit je. Part yg last sekali tuu. -,-

Aku selalu doakan seluruh muslimin dan muslimat supaya dosa-dosa kita diampunkan Allah. Tk terkecuali, aku sentiasa doakan supaya dia back to the right path. Yelahh, sebelum ni, dia byk ajar aku perkara2 yg baik2. Tkde satu pun benda jahat yg dia suruh aku buat. Kita dlm proses pembelajaran yg tk formal. Aku bukan pandai sgt pun. Buat apa kita nk buka cerita buruk pasal org?! Sbb kat akhirat nanti, Allah akan buka pula aib kita. Time tu baru kau tau tinggi langit tu mcm mana. 

Aku berani ckp lah, antara semua2 org yg pernah aku "kenal". Dia ni lain daripada yang lain. WALAUPUN. Tkde lagi yg aku jumpa mcm dia. Statement maut aku, dia ni pandai agama. :)

Kadang tu org marah aku. "kenapa kau ni nk teringatt-ingat sgt. Get a life lahh Nazim" "Nazimm. pleasee jgn mcm ni" , "Nazim, jgn jadi bodo" .... Aku just senyum. Guyss, aku dh bolehh hidup dhh laa. Jgn risau. Apa-apa pun aku ucap .Thx dkt AFIFAH. Heroin terbaik. Thx FAHMI. Hero terhebad. :)

Now aku tgh bahagia. bahagia dgn dunia solo :)
Aku tk terikat dgn siapa2. Aku happy ada kwn yg faham aku :) 
Thx to Afifah, Fahmi Piruz, Fendi El-farish. Mereka ni kawan 5 bintang :)
Dann aku paling suka detik2 mcm ni. Aku dh nk habis skolahh and cuba nk dptkan result yg vavavommm kemudian further study dann baruulahh fikir pasal ANAK BINI :)

Aku nk jadi mcm Noh Hujan. Auchhh. dpt Mizz Nina. :)

Kalau aku nk bercerita. memang panjang. kesah hidup kann. Kau hidup bukan 24 jam je. Dah 17 tahun. So takat ni jelah. Babe, i sentiasa doakan you. Semoga bahagia dgn SS :)

NAZIM NEW LOOK ON 2011 :)
kisah cinta tamat disini.

No comments: