Sunday, November 28, 2010

The way i look so arrogant

Nahhh! Makin lama makin ramai kata aku sombong. Padan muka aku! 
HAHA. At least aku dpt rasa feeling jd artis, artis yg kekwat. So aku tkleh jadi artis lah, jd org biasa pun dh kena label sombong. Kalau jadi artis, matilahhh kena caci :D

Ni pic masa photoshoot dulu2 :)

Feeling Adam Lambert. Boleh?! haha. Muka nak kekwat je. Mekap sedebuk, bila tampar muka, berdebuu je. Heh, sebelah kiri uolls namanya Ali. 

Feeling bibir juih. Bibir ni dah jd bahan bualan kt kampung. Suka hati je ckp bibir aku mcm pengguin.

Haishh. Lantai freemason. Ni feeling mayat. Muka sgtlah freak. Nampak sgt kekwat dik. Yg penting mekap sedebuk jugaa. Pipi dah mcm Zizie Ezzate :)

Heh, ulang suara ye. Saya tk sombong :)
Guyss, after SPM nk buat photoshoot. Siapa2 yg nk cari object utk dimodelkan. Email lahh okay. HAHA. Part time job syg. Cari duit menggunakan wajah anugerah daripada Allah. Boleh tak?! :)

2 comments:

JayteaAbdul said...

adeq, apesal kalah kaka diva ni haa?

-..-

Nazim Nasri said...

haha.
adik tetap diva okayy,

tetap kekwat uolss :D