Tuesday, November 9, 2010

dan memang tk akan aku lupakan disaat..... (:

aku suka sgt usap pipi belah kiri ni. sbb pipi kiri ni licin. even pipi aku gebu. so what i care? :)

aku suka sgt usap pipi belah kiri ni. sbb pipi kiri ni tkde parut chicken pox.

aku suka sgt usap pipi belah kiri ni. sbb pipi kiri ni tempat air mata byk jatuh.

aku suka sgt usap pipi belah kiri ni. sbb pipi kiri ni tempat aku letak bantal nk tidur.

aku suka sgt usap pipi belah kiri ni. sbb pipi kiri ni lah yg meningatkan aku kat dia. huhu

aku suka sgt usap pipi belah kiri ni. sbb pipi kiri ni tanda kenangan aku dgn dia dulu.

aku suka sgt usap pipi belah kiri ni. sbb pipi kiri ni lah aku rindu sgt kat dia.

tapi pipi belah kiri ni dh tk berapa nk terusik lagi dah. jauhnya pipi kiri ni mengambil tempoh lebih kurang 8jam perjalanan. tapi tkpe, selagi mata ni boleh nampak, aku boleh tgk pipi ni kat cermin. Selagi suara ni masih ada dan telinga boleh mendengar, aku boleh ucapkan Assalamualaikum kepada Langit dan Bumi walaupun aku dh tak dpt dgr suara dia buat detik ni, tapi berbantu-kan oleh Real Player, aku dpt dgr sesuatu yg tak mungkin terjadi lagi yg masih aku simpan, iaitu sesuatu Kenangan yg bukan Memori ketika DISAAT AKU MENCINTAIMU.


P/S: Salam sejahtera keatas kamu wahai sahabat yg aku rindui :)

No comments: