Friday, November 19, 2010

price tag Prada :)

Thxx too Efyy Crimsoonnnn. Auchh XD

1. apa benda paling penting dalam hidup anda?
Keluarga. Motor. Handphone yg ada azan. Laptop. BFF. Kawan2. paling penting password blogspot aku ni. HAHA. Kalau hilang, alamatnya, selamat tinggal dunia blogg.

2. benda terakhir korang beli pakai duit sendiri?
Minyak motor -,-

3. dimana tempat perkahwinan dan apa tema perkahwinan korang?
Dimana? tktau lahh. Takkan nk kawen terapung kod kan. HAHA. temaa?! Bercadang nk buat tema fairytales . hehe

4. adakah korang sedang bercinta sekarang?
TIDAK
aku tk faham cinta tu apa. back off lah cinta -,-


5. berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
Allah selamanya dihati. Nabi sentiasa disanubari. Keluarga disisi tanpa henti. 
Kalau dia tu jenis manusia lindungan Kaabah, mungkin sampai mati aku cinta dia.
Mcm cinta adam dan hawa.

6. novel/buku/majalah terakhir yang korang beli?
Al-Islam edisi yg bulan puasa tu. Puasa bila? lupaa. FYI, aku dh tak beli URTV. haha. Sedeyyy. Gosip baca kat nara je.

7. antara mak ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
dua dua. tanya tu je kan? :D
8. namakan orang yang betul-betul korang nak jumpa dalam hidup korang?
Nabi Muhammad. Fahmi Piruz. Pasangan hidup yg boleh sampai ke syurga. :)

9. adakah korang basuh baju korang sendiri?
TAK. mesin basoh kan ada. HAHA. yg sidai mak aku. yg gosok baju pun mak aku. yg lipat baju pun mak aku. kalau aku yg buat semua tu, nnti dia tkde keje nak buat. HAHA. kejamm.

10. di manakah tempat yang betul-betul korang nak pergi?
MAKKAH. muktamad. nak bawak the whole family . IMPIAN. 

11. pilih salah satu, peluk atau cium?
HUG. kau tkde tnya kenapa kan? HAHA.

12. beritahu 3 benda tentang orang yang tag anda?
*pondeyy. HAHA. Matiyy aku.
*cantikk. perasan -,-
*suka membohsia . HAHA

14. 5 lagu yang korang suka and selalu dengar?
Unbreak My Heart - Misha Omar version
Semoga Abadi - Misha Omar
Amarah - CTKD
Jangan ada benci - Casey
Disaat Aku Mencintaimu - Dadali

15. 5 blogger yang dipertanggungjawabkan untuk jawab tag ini ?
* Fahmi Piruz
* Aliff Haikal
* Tengku Jacklyn Tiara
*kalau nak ambil lahh
*ambill je :D

No comments: