Friday, November 19, 2010

Kajian dan Ramalan -,-

Assalamualaikum :)
Salam untuk langit dan bumi serta ualls semua :)
Alhamdullilah coz Allah izinkan kita hidup lg.

Korang percayakan ramalan atau kajian? HAHA. Boleh lakk tnya kann. Ramalan tu mcm tilik2 la..
So skang ni tunjuk kat kau kajian Dr Fadzilah Kamsah and ramalan Indon.


Aku lebih percayakan kajian Dr Fadzilah Kamsah ni, sbb diakan pakar motivasi.
Tapi tk tahu lah kebenaran dia. Sbb application ni aku ambil kat fesbuk ;)
Tapikann, kajian Dr ni mcm betul lah pulak. HAHA. Sbb apa yg terkandung dlm gambar kat atas ni, hampir kesemuanya ada kat aku. Tapi kalau no 12 tu, yg Kecenderungan Bersifat Pendendam tu aku tk sure sgt lahh. Ko nk buat apa dendam2 dikk oii. HAHA. Kau tk fikir yg org lain pn ada dendam kau? Choy.
Ni kajian melalui tarikh lahir aku. 01 APRIL 2010 :)

Yg penting. Segala observation dan Hypothesis is accepted :)



Ni pula ramalan kaji cuaca indon. HAHA. Boleh pula kan mcm tu. Ni pulak ramalan melalui tarikh lahir juga. Bulan April. Kelas u all, tk selera aku nk keje mcm tu. HAHA haishh. ramalan. Kau nk percaya buat apa kann. Mcm tulahh negera seberang. Suke nauu telek naseb. Aku sekeh karang ..

Insinyur tu natey gapo? HAHA. Buah nyor ke? :D

4 comments:

Syazwana said...

insinyur??
kebende tuh
hahahaha
bahase indon ni pelik2 sikit
xD

azim said...

kann. tahu tkpe. pelik ya ampun XD

Raji and Yeen said...

hahaha dua2 ak xpercaya ;P

Nazim Nasri said...

hahaha.
tp aku caye yg kajian