Sunday, November 7, 2010

rentetan wajah rahsia hati

Mood: Baru bangun tidur
Location: Bilik tidur.
Listening to:
Note: Tgh nak study utk SPM

Wewitt. Kawan2, tengah mlm tadikan aku ada update pasal muka aku iras dgn Shahz Jaszle, kita sambung episod kedua okayy. HAHA. Janji jani, ni last aku cerita pasal muka sama dgn artis ni. HAHA. Pleaseeee. Sekali ni je. HAHA. Okayy! :D

So edisi yg kedua ni, aku dh pick gambar Lisa Surihani and Zahid Af2. So, check it outt ;)

Oh myyy L.. Lady in red vs Man in red. Kannnn. Ok ok. Why Lisa Surihani. HEHE. Ermm ntah lah, bila aku tenung lama2 muka hamba Allah ni (aku ler tu) ada laa iras sikit2. Tktau la tang mana. Kalau kwn aku yg lagi satu tu, muka dia mcm Raja Farah, lelaki juga. HAHA. Ni aku, Lisa Surihani. Wow :)
Aku pernah jumpe Lisa Surihani ni masa post party kat Anugerah Skrin 2009.

Zahid Af2. Ni dari aku darjah 5 ke 6 tah. Org dh dok seru seru muka iras Zahid. Zaman tu kan ramai peminat AF yg tegar. Dann time org mula bercerita pasal aku dgn zahid, aku pulak dh mulaa berjinak2 dgn warna orenn. HAHA. Sumpahh weyhh, that time aku byk baju and stuff warna oren. Ohh my Orangee. :)
Tapi skang ni dah ada Shahz Jaszle. HAHA. Yg lain tolak tepi :P


P/S: Kan dlm dunia ni ada 7 muka seiras. HEHE.

No comments: