Sunday, November 28, 2010

Diperbodohkan oleh Charles Darwin!


"Manusia berasal daripada mawas" - Charles Darwin
Rupa dia pun dah hampir serupa. Manakan tidak dia yakin dgn teori yg dia keluarkan?!
Heh. Kau percaya ke dgn teori ni?! Habis mana datangnya Nabi Adam a.s? 
Kalau kau kata yg kau ni manusia bodoh yg pertama. Aku leh terima lah teori kau :)

Okayy, kita masa form 4 kan ada belajar Zaman Paleolitik, Mesolitik, Neolitik, dan Logam kann. Tahukah anda, zaman itu actually tk wujud. Sbb telah di brain wash kan oleh pengkaji sejarah yg hadooo pemikirannya. 

Dalam buku teks sejarah tu kecoh la dok pung pang pung pang cakap manusia dulu hidup secara nomad, duduk dlm gua, tk tahu teknologi, tk tahu bina bangunan.

Heh, kau kenal Nabi Adam? Kau tau siapa yg bina Kaabah?!  Kau tau flow manusia pertama hingga ke-25? Kau tau takk?!

Kalau tk tahu, kau tgk vid ni
Spend masa 20 minit utk vid ni. Al Masih Al Dajjal. penyebar fitnah.




Memang aku nk ungkit!! Aku dah download video ni at fb, and aku upload kt blog. 
Kalau kau tk tgk sampai habis. Aku kecewa. HAHA :D
renung renungkan, selamat menonton.

2 comments:

asyraaf munshi said...

ye x ye jugak....kita belajar dlam sirah yg mngajar kita....nabi2 pandai berkata2 dan malah nabi nuh adalah seorang jurutera yang hebat... tapi kita belajar..dlam buku teks sejarah....agak terpesong dari pemahaman islam..itu sendiri...nabi adam boleh berkata2....

Anonymous said...

di tu yg monyut, dia tu pengamal sihir..uhuhuhuh.. dia tu penyembah syaitan.?