Friday, November 19, 2010

sentap lagi ke uolls?


Kau nak mampus asek nak sentap je. HAHA. 
Ermm, no laahh. Ni nak habaq maii. Berani mati org kata blog i bestt. Dgn kaler biru lautnya background blog ni. Haishh. Anywayy thx la kwn2 :)
Yg paling tk leh blahh, kakak sorg ni. HAHA. Kemainn ckp aku ni mcm Enrique. Pastu kata blog aku ni lebih daripada Astro. Mcm2 ada. Kejap mcm ustaz, kecah mcm joyahsenahbedah. HAHA. Kelass ko mariaa. :)

Aku tk harapkan follower yg berjuta juta lemon ataupun komen segala bagai. Cukup lah dgn silent reader. Sbb i jadikan blog ni sebagai medium perantaraan antara kau dan aku. Kita bukan berjumpa pun. So melalui blog ni. Aku dpt jumpe kau, dan kau dpt jumpa aku. Pastu pegi lah youtube cari lagu Gita Gutawa ft. Dafi. HAHA. Dua hati jadi satu. Tu yg sentap memanjang tuu -,- (enough la)

1 comment:

JayteaAbdul said...

fuyoo (!) im featrued seyh. gahgahgah :D

*dah mcm jd trademark plak fuyoo tu adehhh -_-