Sunday, July 3, 2011

Artis tipu peminat. luls

Tajuk dia kemain sangat kan. Takde lah, saje nak cerita kat korang pasal sorang artis dangdut ni. haha. Semalam aku nampak dia perform kat downtown KL. Kalau aku sebut, sah sah korang kenal. Anak dia pun artis gak. 

Masya-Allah pakaian dia semalam, ketat ya azab. Lepas tu ajak budak-budak kecil naik atas pentas. Kat bawah pentas orang semua dah kerumun kan. Yelah, sbb artis ni familiar jugaa.

Tajuk lagu dia ronggeng (haa, nak google la tu. haha). Memula dia suruh budak-budak kecil tu gelek macam dia. Aku macam tak sanggup nak tengok dia. kukukuku. 

Lepas tu kan. Korang nak tahuuuuu, dia nyanyi lagu ronggeng tu hanyalah miming je. And sangat obvious dia miming. Mulut dgn lagu tak sync. Elok-elok orang nak tengok kau nyanyi secara live, rupanya propaaa ya lebih. Orang-orang yang ada kat depan pentas terus 'angkat kaki'. haha Malu gila kot kalau macam tu. 

Dia dah lama jadi artis kot, takkan lah takde minus one langsung? Aku kalau dapat record smalam, dah lama dah buat. Nasib baik bateri handphone low. 

Nak tengok bukan artis miming sambil bergitar? Nah tengok video bawah ni. hahahaha -.-

Jar Of Heart 

I Will Survive

Tolong Ingatkan Aku

P/S: Gelak lah. Tak heran -,-

7 comments:

sayalah! said...

Comel lah tengok pakai spec. Smlmm. hihi pk byk kali nak post ni.

si ngokngek said...

walaupun suara tak hemm..hehe
tapi kenapa curik lagu favourite aku tuh..hehe++terharu

................................................don’t come back for me
who do you think you are?
it took so long just to feel alright
remember how to put back the light in my eyes
i wish i had missed the first time that we kissed
cause you broke all your promises

Nazim Nasri said...

@sayalah! HAHAHA ada ada je dia ni tau :p thx

Nazim Nasri said...

@si ngokngek

lagu feveret aku gak ah :p

LoVephobia said...

suke tgok laki pakai spek mate...hmm

Nazim Nasri said...

@LoVephobia
i tak suka pakai spek -.-

Unknown said...

Sedap suara kau Zim :D Serious! Pi uji bakat .