Wednesday, July 27, 2011

Detik cemas di bilik meeting.

Harini even kelas empat jam je, from 08.00-10.00 and 10.00-12.00 tapi aku balik pukul 4 petang sebab ada meeting Corporate Communication at 02.00-3.30.

Sepatutnya setiap hari rabu, lepas jam 12.00 adalah waktu tidur paling ideal sebab lepas pkul 12.00t/h dah takde kelas dah hehehe. Tapi disebabkan meeting, so kena pergi lah.

And today it was hilarious+shit day. Like seriously. Mana tak nya, pagi-pagi aku dah sentap dengan classmates. So aku release tension melalui twitter. Update macam-macam yang aku rasa tak puas hati. LOL. Tapi leh terkantoi lak dengan Wani. AKu tak tahu lah dia baca ke tak apa yang aku dok membebel kat twitter tu. Tapi dia tahu aku dok tweetting.

Tapi semua tu under control, aku takde lah sampai nak sentap lama-lama. Macam perempuan jer perangai. Aku just terasa hati SIKIT. Tapi aku okay jer, takdelah sampai nak berdendam bagai. Nanti lagi semak. So tema dia Dance On The Floor yer -.-

And then masa kelas France tadi, i and Sarah was called by senior student untuk attend meeting pukul 2 petang. So kelas habis pukul 12 tadi, and nak tunggu meeting jam dua tu kiteorang pergi makan kejap and then lepak kat Student Corner tau. Aku, Sarah dengan Wani.

That was super boring time. Tak dapat line internet kat area situ even ada banyak wireless. So aku layan movie Burlesque, Sarah dengan Wani dah lentok kat kerusi. AKu pun macam dah ngantok sangat. Tutup movie, and take a nap kat Student Corner tu.

This is super duper asshammed. At that time dah pukul 2.00. Sarah dengan Wani kejutkan aku and dia cakap "LIBRARY". Masa tu aku tengah mamai and blur. Library? Ape benda library. Masa tu muka aku dah atas bantal and cuba process otak yang tengah mamai.

Lepas tu aku cakap la "Kejap kejap. I tengah mamai ni. Kejappp tau!" Dorang gelak tengok aku bangun tidur+blur haha. Malu kot. Lepas tu dah okay tiba-tiba perut aku problem. So sudden this thing happen.

And masa masuk library tu perut aku dah start memulas. But boleh control lagi. Detik-detik mencemaskan adalah masa kat dalam bilik meeting. Aku dah genggam penumbuk, ketap bibir, silang2 kaki sebab perut dah memulas. Masuk angin agaknya. Sebab makan lambat sangat huhu.

Tiga kali perut aku rasa macam nak meletup dalam bilik meeting. Sampai detik kemuncaknya aku mintak izin kat Sir Azrul untuk menulet (ke toilet). And he was said "Kalau memerlukan toilet sangat tidak boleh ditahan". Berlari-lari anak aku keluar bilik meeting sampai terlanggar pintu dan lari ke tingkat tiga untuk melepaskan hadis kecil bersifat besar -____________-

Legaa. Proooot~

No comments: