Monday, July 18, 2011

Hmm kalau macam tu tak apa lah.



Adalah pendiam dan suka bermain telefon bimbit. Akan menjadi anti-sosial bila dah pegang handphone dan headphone. Maaflah. saya kurang bercakap. Saya bukannya kekwat. Muka tak hensem nak kekwat kenapa kan? 


Muka saya tak bersih. Banyak lobang-lobang. Tapi saya takde lah nak edit-edit tutup kawah-kawah bulan tu. Even keyakinan kurang bila berjalan-jalan. LOL. Warna kulit tak sekata and ada kesan jerawat. Tu sebab saya ambil gambar pakai warna hitam putih.

Akhirnya syukur alhamdulillah. Saya semakin sihat. Dah membesar rupanya badan saya ni. Rasa bahagia sangat-sangat. kukukukukukuku :)

5 comments:

Mohammad Afiq b. Pakhrurrazi said...

ske2 ati jer letak gambar yg last tuh..seni halus tuh..bangang..ni yg nk kene hack nih..hahahha :D

Syazwan said...

bersyukur dengan seadanya. ^^

vendoline said...

WOO..TERKEJUT TETIBA ADE PIC YANG 'BESAR' HAHA ATAS OK JE BAWAH OVERLOAD TETIBA

fadlisabri said...

syukur2...hehe..=)

Paklung Tony said...

Assalamualaikum, hope your doing ok :)