Sunday, July 10, 2011

Part2: Karnival SMK Seri Mutiara 2011

Lepastu kan, aku rasa macam karnival sangat boring, aku tolong meniaga satay. hehe. Sambil masak satay tu. Wahhh. first time kot. Cikgu cakap tak payah tolong, nanti kotor. Tapi ada kita kesah? :p

Ingat pose saje-saje ke? :p


Puan Rohayah. :)

My Heart. BFF :)

Sarung handphone versi Angry Bird. Hand made :)

Whole day lepak dengan Hakeem jer.

Spice Girls. luls

Coupon RM60 sangat lah banyak. Kau nak melantak apa kan banyak2. Kalau nak main game memang tak lah. Nak masuk haunted house pun jangan harap la aku nak masuk doh. hahaha. Bukan tak berani, cuma takde masa je nak line up panjang-panjang. hihhi.


Sedap gila kannn? Memang sedap :)

Masa aku tengah snap gambar-gambar satay kan. Ada kejadian yang tidak diingini berlaku. Haa macam circus pun ada juga. Mujur takde kemalangan jiwa dilaporkan. luls.

Haa nampak tak periuk terbakar -.-

Tengok je kan? Bukan nak padam kan -.-

Berduyun-duyun yang tengok periuk terbakar. kukuku

Api tu dah sambar kanvas khemas tau. Menjulang-julang api tu. Mujur tak terbakar khemah. Aku tengok jantan ni lembik betul. Yang tolong uruskan api ni yang aku nampak Puan Nurul dengan beberapa parents je. Hadoi =.=

Hasilnyaaa -____-

Pn Chin padamkan api kecil :3

Alolololo kesiannya :(


Lepas kejadian ni kannn. Aku rasa terus tutup gerai. Yelah. Ko nak jual apa lagi kan? --"
Actually dapur gas dia yang terbakar. Dorang guna gas yang botol kecil tu. So nasib lah, risiko memang tinggi kalau guna bendalah ittew.


3 comments:

Natasya Sharin said...

salam ;)
adehh, lawak towl la nazim nih ;D
btw, pkai cam ape ehh, gamba lawa,,
hehehe

Nazim Nasri said...

@Natasya Sharin

Pakai DSLR D60 :)

Nazim Nasri said...

@Natasya Sharin

Pakai DSLR D60 :)