Sunday, July 17, 2011

Tanpa tajuk.

Salam :)

Lupa nak bagitahu. Aku tengah demam ni, dah 4 hari dah. Paling seksa hari rabu la, skang ni tinggal selesema dengan batuk jer. Itu pun rasa macam seksa jer. Menyusahkan betul demam-demam ni.

Ok. Tajuk asal entry ni Kisah Hati. Tapi macam women gila guna title macam tu. So malas la nak fikir title apa kan. Saje je nak cerita benda yang melibatkan hati dan perasaan. Jangan ingat perempuan jer yang ada hati dan perasaan. Lelaki nampak je macam cool, padahal dia pendam, simpan. Ego dia tinggi.

Biasanya benda-benda macam ni berlaku bila orang terjumpa kelemahan kita atau saje-saje nak mengejek jer. So bila orang dah jumpa kelemahan kita, dorang mula buat isu. Buat andaian sendiri. So mula lah budaya sindir menyindir. Atau sessi melemahkan semangat seseorang. T___T

Aku kan. Kalau aku dah terasa hati apa yang orang cakap. Aku akan diam. Aku takde nak argue balik. Sebab orang-orang macam ni, fikir dia nak menang jer. Takpelah. Tak hadap sangat pun. Janji kau puas apa yang kau cakap. So nanti kau tunggu lah balasan setimpal kan? :)

So kalau aku, kalau dah macam moody sangat. Aku memang akan diam-sediam-diamnya. Paling2 busuk pun, aku akan dengar lagu thru headphone, pasnag volume kuat2. Dengar lagu Kisah Hati. haaa -.-

Lagu Kisah Hati tu kan lagu sedih kan? Tapi bagi aku, lagu tu macam lagu semangat tau tak. Sebab dia meluahkan perasaan melalui lagu. Haa apa aku cakap ni --"

Haa sebenarnya malas nak fikir and type entry ni tau. Tapi disebabkan asek berlegar dalam kepala hotak je. So terpaksa keluarkan untuk memuaskan hati sendiri. Sengal -.-

K lah. Takyah fikir sangat peminat-peminat yang asek cerita pasal kau. Cool je. Be classy, not bitchy :)

4 comments:

Nazrul Ashraff said...

sakit, sakit,sakit. selamat sembuh la wei. heh.

Nazim Nasri said...

@vampire and his lady thanks weh

Asyraf Arif said...

selamat menyembuh oke ! jangan lupa mamam ubat bambam :)

Hizami Li said...

hehe.
dah dah.
jgn sakit hati.
:B