Sunday, July 24, 2011

Debaran jumaat ini .


Since jumaat dua minggu lepas dah jadi Awal Ashaari wanabe kan. Jumaat ni aku tak tahu lah nak jadi apa pulak. haha :)

Sebab jumaat ni ada forum. Ada 4 department iaitu politik, united nation, belia dan sukan dan Hiburan. So aku kena jadi panel bahagian hiburan. Yes, im so into entertainment.

Bukan pertandingan, tapi lebih kepada presentation, and of course ada markah kat situ. Boleh la cover kalau aku ada kantoi kat mid term paper nanti. hehe :D

Oh yeah. FYI, aku ambil course Komunikasi Korporat (Corporate Communication). And sangat interesting sebab takde matapelajaran kira-kira. haha :)

Masa dua minggu lepas aku kena buat public speaking, tajuk dia What Do You Know About Mass Communication. And aku pas public speaking tu, and the others yang tak lepas, kena redo dengan tajuk lain. haha kesian :p

So aku yang pas public speaking dengan lagi 4 orang member kena buat forum jumaat ni. Masa di beri sejam. Haa matilah nak cakap panjang. Idea takde lagi ni.

Oh yeah, tajuk dia:
> How The Popular Media Is Being Obsessed By The Teenangers.
> Bagaimana Media Popular Membuatkan Remaja Obses.

Hei aku tak ingat lah struktur tajuk sebenar dia macam mana. Tapi aku pasti macam ni lah tajuk dia.
Korang ada idea tak? Tapi idea tu berkenaan dengan hiburan lah. Kongsi lah sikit beb. hehe :)

P/s: Jumaat ni puasa eh? Ke hari khamis? Ihya ramadhan :)

1 comment:

Asyraf Arif said...

Topic yang sangat cool ! But taktahu nak explain cmaner. okbai