Saturday, July 30, 2011

Syukur Alhamdulillah

Salam.
Alhamdulillah. Semuanya dah selesai tadi. hehe. Masa mula-mula aku memang tak bersedia. Point aku untuk forum sangat kurang and tak padat. So aku risau tak dapat perform as well. Tapi aku pasrah jer, aku sampaikan apa yang aku ada.

Haaa semputtt. Thanks sangat-sangat kat Kak Yaya, she help me a lot thru twitter. Dia tolong aku carikan isi and point2 yang boleh pakai untuk forum and aku gunakan sebaik mungkin. And terima kasih juga kat Ben Ashaari sebab aku telah gunakan satu entry Abg Ben sebagai satu contoh yang bertepatan dengan tajuk forum aku tadi. Bukan setakat entry jer, aku gunakan juga segala komen-komen yang ada kat entry tu. Thanks a lot.



Aku rasa bersyukur sangat-sangat sebab dapat perform well tadi even dorang semua kata aku ada masalah "Ermmm aaaaa". Maksudnya aku ada masalah untuk menyambungkan ayat. Aku terima kritikan tu sebagai suatu benda yang baik and aku akan cuba perbaiki semua tu. Insya-Allah.

Setiap orang mesti nak dapat jadi best presenter kan? At least feedback yang diberikan tu dapat menaikkan semangat kita untuk next day. And aku juga tak lari daripada perasaan tu. Di antara 6 orang panel dalam forum tadi, hanya 4 orang panel je dapat best presenter and im the one of them. Actually semua the best sebab semua dapat perform very the well. Bak kata Vince, "Kita semua pemenang, tiada pengalah". LOL.


So lagi dua minggu aku ada next forum, tajuk dia macam susah sikit la sebab dia berkaitan dengan media Islam. So kena banyak baca untuk topik ni and aku kena improve PR aku sebaik mungkin untuk perform better than harini. So siapa-siapa yang lepas atau berjaya untuk next forum tu nanti, dia akan proceed untuk project debat dengan Section 2.(Aku section 1)

P/s: Minggu depan dah puasa. Lepas raya ada public speaking untuk Human Communication. Fully English. Tak macam Mass Comm boleh cakap Bahasa Melayu. :)
 P/s: Semalam aku type entry ni dalam bas sebelum balik hostel. Harini baru publish :)

1 comment:

Unknown said...

Good luck yaaa...