Saturday, July 16, 2011

Awal Ashaari wanabe! :)



Semalam ada presentation pasal Mass Comm kat kolej. So aku present pasal politik dengan hiburan. haaa spontaneous yer. Aku tak buat foot note pun. Sebab aku takde idea. Tapi alhamdulillah, my presentation berjaya menarik perhatian. hehehe :)

After that, my lecturer panggil nama yang the best presenter. So im into it. kahkahkahkah =.=

Did you know what my lecturer said.

"Nazim, u remind me to Awal Ashaari. ..yadaa yadaaa... Congratulations"


P/s: My classmates yang baca entry ni. Nak nganjing saya. Silakan. :)
P/s: Ada banyak entry nak post actually. Tapi tak sempat. Sebab aku tak suka bila aku type, ada orang tengok dari belakang! 
P/s: Buat masa ni. Aku tak suka warga kolej tahu pasal blog aku. tak bersedia. ok bye :) 

10 comments:

☺NurulZulkifli☺ said...

hebat la kau..
ni yg jealous ni :P

si ngokngek said...

confirm kembang semangkuk kan..kihkihkih
btw aku pun takda lar suka budak klass tahu blog..kang takut bocor secret2 yang tak patut..hehehe

azalia hjsalleh said...

TP KITA DH TAHUUUUUU

Sandra Azwan said...

Awal ashaari? ;-)

Unknown said...

If your lecture dah bagi compliment sampai gitu sekali means that you did a fantastic job :)

Congrats

Nazim Nasri said...

@☺MissNJZ☺ Apa yang hebat tah? hahaha

Nazim Nasri said...

@si ngokngek Manede kembang. ahaha biasa je ;p

Nazim Nasri said...

@azalia hjsalleh Alaa acane leh tahu ni -__-

Nazim Nasri said...

@SANDRA AZWAN Kenapa you :)

Nazim Nasri said...

@Syazwani Thank you :)