Saturday, July 23, 2011

Kenapa aku duduk hostel.

Ramai yang tanya kenapa aku duduk hostel, walhal rumah dekat jer. Dari rumah ke kolej hanyalah 15minit. Tapi aku melepek kat hostel area Ampang tu. Jawapan cliche yang aku bagi "Takde transport" itu je. Even memang betul pun takde transport.

Lagipun aku tak suka sangat duduk rumah kat Cheras ni. lol. Yelah. Dah 18 tahun duduk Cheras kot. So aku rasa better aku move tempat yang peaceful sikit. haha :)

Sumpah bosan kalau duduk Cheras ni. At least kalau duduk hostel, ada member nak sembang2 atau ajak lepak kan. Kalau duduk rumah, online sepanjang masa macam dah tak cukup hari.

Entahlah. Aku ni pelik sikit. Suka fikir benda yang remeh-temeh. Sampaikan marah kat diri sendiri berserta cakap sorang-sorang. Takut tak? -____-

One more thing, orang selalu cakap kat aku. "Kenapa suka buat muka tension?". Haaa yang ni tak leh di bendung. Aku memang dah terbiasa buat muka tension, sambil kerut dahi. Hurmm :/

Haritu aku ada terdengar/terbaca satu ayat yang aku ingat sampai sekarang:
"Allah jarakkan kita sementara supaya dapat selesaikan masalah!"

P/s: Jumaat depan ada forum. Aku dapat jadi panel hiburan :)

No comments: