Monday, July 25, 2011

Bilik C15-02

Salam :)

Kalau tak silap harini adalah minggu ke-4 aku duduk hostel. Setakat ni semuanya okay lah. Kena kacau hantu baru sekali jer. hoho Tapi alhamdulillah takde lagi dah.

Harini kelas tengahhari and hanya dua jam waktu. Tapi lepak berjam-jam lamanya. Haa penat dia kemain tau. Sakit tulang belakang aku sebab pakai baju fit. Bila duduk badan kena tegak. pfft~

Takde nak sembang apa sangat dalam blog harini, just nak tunjuk gambar bilik aku kat hostel ni. And aku jamin, bilik aku and the geng paling cantik dan bersih, malahan sejuk pula tu haha :)

Katil Farhan yang bawah. Katil Mirul yang atas.

Katil Aiman yang bawah. Aku tido kat atas lantai :)

Wardrobe jejaka

Pintu keluar masuk. lol

Aku tidur kat lantai jer. Aku tak suka tidur kat katil. katil aku yang kat atas tu. Malas nak panjat-panjat. Tidur kat lantai lagi comfort and sejuk. :)

Simple jer, tapi selesa. Tandas kat luar bilik. So takde lah bau taik sangat bilik ni. hehe. :)
Bilik kena ada permandangan yang indah, baru lah bebas sikit kepala hotak ni nak sedup oksigen. lol.

And yeah facilities yang ada kat sini semuanya sendirian berhad. Kalau rasa malas nak pergi gym, ada dumble dalam rumah ni. Kalau rasa nk tengok wayang tapi takde duit, kiteorg ada projector so pasang je lah movie kat laptop. Haaa mewah gila kan hidup kiteorang hihi.

Kalau nak makan, just call Kak Mas and dia akan masakkan, siap delivery hokayy. Hostel korang ada? haha Takde kann? Jealous? :)

Tapi kat sini transport susah sikit lah. Even ada bas yang akan ambil pagi2. Tapi kalau yang kelas petang tu, sedih la kena naik public transport. Kena keluarkan duit sendiri. Bazir kann. Aku kena hari setiap hari isnin, sebab kelas pkul 1. Hari lain kelas 8 pagi. So takde hal la nak gerak g kolej. Kalau lambat, sadakallahulazim la jawabnya. Naik teksi kalau nk cepat.

Ngantok siod. Nak tidur sat. Bye :)

P/s: Hari rabu ada kuiz Bahasa Perancis. Excited :)

NN
(1040, 25072011) Ampang. 

6 comments:

Cik Puan iLa said...

Ni hostel kt mana??

khai artzfar said...

ok most wanted rumah ni....

Unknown said...

ensem bilil..teringat zaman dok hostel dlu..

Effa CuRio said...

wow.. blaja bhs perancis ye.. nnt boleh la ckp french ngan nazim.. dh xbrape nk ingat dh.. hehehe

Cik Pieka said...

tempat i pn ad jgak la. oder je kt orang then dy hantar. ingat NN sorg je ad :P

haziqa said...

NN,,ni bilik hostel o rumah ? not bad laa keadaan bilik tu . njoy ur study ya