Friday, July 8, 2011

Orientasi KPTM KL 2011.

Babe, salam hari jumaat. This entry should be post last week doh. Ohmaii. Aku tak dapat nak post sebab life kat hostel sangat busy gila. Pastu pula, my housemate pakai broadband, so aku takut bill dia melambung so then he blame me. luls -.-

So for today nak post gambar-gambar masa orientasi KPTM KL yang diadakan from 27 June 2011 till 1 July 2011. This pic took from KHAZ fanpage which is my facilitator during that day. Lols. Dimana dia jumpa blog saya? -.-

 
Game ni nama dia, raba usap gentel -.-


 

 
yang tunduk kepala berbalut kain hitam tu mafia okay. Aku lettew -.-

 
Praktis buat mind map.

Ada stau game tu nama dia chikara. Ni game ikat tali. luls.

 

Actually ada berjuta lagi gambar orientasi. Tapi tak tahu lah kenapa aku jumpa yang ni je. Padahal orientasi seminggu en, tapi gambar ni semuanya gambar hari Khamis. hahaha. Apa dar "Bruno Mars" ni. Mesti upload pic sambil nyanyi lagu Lazy Song en. hehe :P

Okay, finally cerita orientasi dah lepas. So pasni ada cerita sal college, housemate, roomate dan classmates. HAHA. Berapi hokay. Please babe, make it as secret between us :p

P/S: Harini takde kelas, so aku ada kat rumah bukan kat hostel hehe :)

7 comments:

Sandra Azwan said...

bestnyer.....teringat masa first time masuk Uitm!*minggu mesra siswa!;-)

aslann said...

kemainnnn...aku nak tengok muka jijim kene orientated!

Nazim Nasri said...

@SANDRA AZWAN

jangan bagitahu sesiapa. last day orientasi i ponteng. HAHAHAHAH :p

Nazim Nasri said...

@aslann

mana boley hahha. censored :p

Anonymous said...

wahhhh..comelnye orentasi..http://appleijau90.blogspot.com/

Mohammad Afiq b. Pakhrurrazi said...

KPTM Batu Pahat ade Raja Farah pyer kembar ..

Nazrul Ashraff said...

takde orientasi blok ke??? aku tunggu tu.. haha