Sunday, July 10, 2011

Part3: Karnival SMK Seri Mutiara 2011

Yang ni memang aku cam tak berapa nak caya sangat masa mula-mula. Teka gula-gula dalam balang, menang iPad2 16GB. waterparkkkkk. For real. Memang menang iPad2. Tapi aku tak join pun, sbb RM6 sekali teka. HAHA Bazirrrr.

iPad2 original yer. Bukan China~

Zombie lapar. Cari makan kat luar -___-

Aku dengan Sri Ayu macam retis siodd. Yang lain adalah peminat :p

Puan Hasfah. Cikgu biologi kitewww. Tu anak dia :)

Dulu kan masa form 1, cikgu aku yang sorang ni sumpah garang. Kalau dia marah, takde siapa berani tegur. Betul. tak tipu. Sumpah. Sangat garang. Lepastu kan masa form 2 ke masa form 3 tah, tbe2 dia dah takde kat sekolah tu. Dengar cerita dia jaga anak dia setahun lepas bersalin.

Lepas je dia masuk balik kat sekolah tu. Entah kenapa kann. Dia jadi baik sangat. Takde lah kau nak PMS tetiap hari. Betul tak tipu. Sumpah. Cikgu ni terus jadi friendly, baik, takde marah-marah. Memang cool lah. Shake hand sikit cikgu. Dulu dia ajar sivik dengan English. Nama dia Puan Lily Minarni.

Comel kan? :)

Amir -___- 

My best bitch ever. Kenal since skolah rendah. Miss u Niva :)

Muhibbah dan Harmoni. 1Malysia -___-

Ayu dah buka braces dia ^^,

Ni pun my bitch gak. haha. Photographer sekola --"

Formal gila gambar ni kan -___-

Okay. Baru tak formal. kukuku :)

Conclusion dia: Karnival ni menjadi sebab ramai senior yang datang. Kalau takde senior. haha Boring gila~
P/S: Ada lagi satu gambar aku dengan one of my last best bitch. Takde. lols -.-

1 comment:

HaneulSonata said...

nice belog.
ramai follower.macam artis ke mmg artis yerr? :D