Tuesday, July 26, 2011

lewat


Biasalah lah kan kalau dah jadi student. Kalau tak lewat tak sah. haha. Actually budak-budak kat rumah ni sebenarnya hari2 lewat pergi kelas. Dah tahu kelas pkul 8 pagi. Tidur sampai lewat malam, pastu bangun kemain liat nau. Kadang-kadang sampai remind each others supaya kejutkan bila bangun pagi. At last sama-sama bangun lambat.


Aku pagi ni kelas cancel. So terbangun awal sebab dah biasa even kepala pening sket. Time tu dah 7:30, ramai yang tak bangun lagi. Aku tolong kejutkan bilik sebelah. haha Aku kejutkan dorang, buat bodo je. Macam mayat je tido tak bergerak. Aku renjis air pun takde effect pape. At last aku cakap kuat2 jam dah pkul 8 baru lah terhegeh2 lari cari tandas T___T

Rumah pun huru-hara bising sebab masing dah lambat. HAHA Nak pinjam motor lah, nak itu lah ini lah. Padan muka dorang. Aku kelas pukul 12. Tkpe la hihi :p

P/s: Harini ada lab test.

NN
(0901, 26072011) Ampang 

4 comments:

Cik Puan iLa said...

Hehe...zmn2 jd student la best...sbb boleh ade kenangan yg mcm tu...bila dh keja,semua tu dh xde...;)

ann dhaniah said...

hihi..bagus2..macam tu baru btui care kjutkn org..haha

Nazim Nasri said...

@Cik Ila
Kalau kerja, semua dah busy, and bawa haluan masing2 :)

Nazim Nasri said...

@ann dhaniah nasib baik tak gegar katil dia tadi :p