Sunday, July 10, 2011

Part1: Karnival SMK Seri Mutiara 2011

Semalam ada karnival kat sekolah lama aku. So memandangkan tak boleh nak gerak pergi Kuala Lumpur sebab ada demonstrasi jalanan (Bersih 2.0), maka pergilah karnival ittew. Coupon dia aku beli RM20, lepastu Pengetua bagi kat aku coupon lagi RM40 Tengok. Tengok. Rezeki hari Sabtu tuu. :)

Erk, gambar. Sape nk tengok gambar. Semua gambar lawa-lawa. Tapi bersedia la dengan baldi ke apa-apa ke. Banyak gambar aku je kat karnival tu. HAHA. Ada kita kesah?

Cikgu Zaliha, NazimNasri, Hakeem
Bergambar macam aku ni artis je kan -.-

Wawa, Farhana, NazimNasri, Hakeem
I really miss this two bitches LOL. :)

Still in the morning. Tak ramai orang lagi.

Haa pagi tu aku dah mula merayau sekitar sekolah, mencari publisiti. Aku diam je, orang lain yang tegur aku. HAHAHA. Kelam kabut gila perangai camtu doww~

So breakfast aku pagi tu adalah spaghetti Pn Fariza. Sedap la jugakk. Dapat kuantiti lebih sikit sbb anak murid kesayangan la katakan. kahkahkahkah -_____-

 
Live band from senior. Dorg suka nyanyi lagu Taylor Swift.

Futsal dowww~

Sabrina dgn Benjamin ni adalah bestfriend. Tapi mcm couple -.-

Abang jambuuuu jual muffin. HAHA. xD


P/s: Gua tak larat brooo. Skang ni pkul 1:23 pagi. Bangun tidur terus update blog. Gambar lain2 aku update pada hari esok lusa dan bla bla bla. Bye :)

No comments: