Monday, April 25, 2011

Aku dapat hadiah birthday lagi! :)

Salam. Hah rasa macam bertahun tak hapdet blog. Bersarang dah. Akibatnya aku malas nak berfikir dan menaip. Lebih baik aku tak update blog daripada aku update entry yang merepek2 lagi tak masuk akal kan??

Yeah yeah. Harini nak berlagak kejap. Sikit je. Tak banyak pun. Nak show off hadiah birthday aku yang seterusnya setelah sekian lama ter-pending. Harini dah 24 hari berlalunya birthday aku. Wohooo. Masih ada baki hadiah yang aku belum terima, semuanya tengah pending. haha takpe, aku tunggu juga :)

Nyehhhhhhhhh nah tengok apa yang aku dapat buat masa ni :)

 
sorry kasut ni aku dah pakai, redah bendang. Tu yang kotor tu. Tak menyempat nak cuci, aku terus snap. kih3


T-shirt Superman 



baju superman

DC Comic Pavilion

Hah. hah. Jeles tak jeles tak? Aku dapat kasut and tshirt brand Superman. Terbaik dari DC Comic Pavilion KL. Malam yang aku dapat hadiah ni, rasa macam nak meraung je. Sebab dapat kasut baru. HAHA. :)

Kasut ni nampak comel je. Then malangya aku perasan, masa aku duduk saje2 kan. Aku dok belek kasut ni, kasut ni luka kat kulit dia. Motif luka? haha. Taklah, kulit dia tertanggal sikit. Ni mesti sebab aku dok redahh bendang dua hari. Hmmm. Merisaukan lahh.


nampak tak kulit dia luka sikit. mana boleh nak rawat balik. rasa macam nak p tukar je yang baru.

Lepas je aku upload pic kasut Superman ni. Kawan aku lagi sorang dok tanya sape yang bagi, then menjawab lah aku kat dia. Sebab dia pun belikan aku kasut kat boutique ni juga. Dia kata kasut yang aku dapat ni sama dengan kasut yang dia beli untuk aku. So aku rasa macam kecewa gila kot kalau dapat barang yang sama. hiksss.Bermati-matian lah dia cakap memang sama dengan yang dia beli untuk aku tu. Aku pun percaya jelah. Then dia tanya nak tengok ke. Aku cakap lah nak, kot2 mmg betul sama.

Lepastu, dengan segala cilanatnya, aku rasa macam nak mencarut je kat dia. Kasut dia belikan untuk aku tu, kasut SUPRA. Geram tak bila kena gebang? Dia kata gurau2 manja. Hotak dia. HAHAHA. Tapi aku tak nyempat nak ambil lagi kasut Supra neh. Sebab dia kat Perak skang ni. --'


Suprajo. -,-

So jeles tak? Okay bye. Tunggu kek Sarawak lak. hiksssssssss XD


8 comments:

shazleenhairuddins said...

gile cantik hadiah ;D

Aizat Hamdan said...

UNTUNG LAAA> :)

Shaherah said...

wah wah.. hahah sangt jeles..

Diyanieee said...

kesian hadiah dia luka.. hehehe..

DeeBa said...

jeles2..
nk jugk..!

Fahmi Piruz said...

untuk laa dia kan :)

Kyl'Elna said...

aww superheroes pastu supra, pas ni ape pula? wahh jealous la jgak sbb br cadang nak beli kasut superheroes kot? xD

Anonymous said...

Lame! Kasut tak ori lah tu, kalau ori mesti tahan lama and takde koyak macam tu.