Saturday, April 9, 2011

Segmen : Mahu Jadi Diri Sendiri



 Ruang di dalam rumah yang menjadi kesukaan kamu?
Bilik sendiri. Bilik kita warna pink. Women gila kan? Ada kita kisah? Sebab kita selalu lepak and on9 dalam bilik. This in my world. Bluwekk =P

 Pengalaman pertama kali bersama sahabat karib kamu?
Both of us TAK BANYAK CAKAP! awkward gila kan? Sengal lah. Bila dah selalu jumpe kemain kau mencarut ye. -,-

 Tabiat buruk kamu yang cuba diubah?
Banyak. Tapi yang obvious skali garang dan kedekut. MasyaAllah, serious aku ni garang dgn siblings, matilah kau kena lahar dengan aku. Kedekut, kenapa tah kedekut, harta pun tarak -,-

 Jika kamu menjadi guru sekolah, mata pelajaran apakah yang akan kamu pilih?
Pendidikan Agama Islam. Pendidikan Seni. wuuu~

 Bagaimana kamu memujuk / menangkan rakan kamu yang sedang menangis kesedihan?
Aku selalu nasihat je. Kalau jenis tak makan saman,aku tenung dia sampai dia bosan. Atau aku diam and lantak p lah kau. Penat!

 Apa yang akan kamu lakukan apabila berada dalam keadaan marah?
Kadang2 time aku marah, tbe2 aku nangis. HAHAHA Gila tak? Bengang punya pasal kadang tu sampai cakap sorang-sorang. To be honest, as a human been kita mestilah mencarut kn. Tapi dalam hati jelahh. Kang pekik kuat2, ada yang kena tibai. Kadang-kadang juga aku tumbuk almari and sepak kerusi. Ok dah dah. Hardcore beno aku ni.

 Lagu rakyat atau lagu kanak-kanak yang cukup kamu gemari?
Kalau lagu rakyat, aku suka lagu Watimang Landok (Terengganu). Kalau lagu kanak-kanak aku suka lagu "enjit enjit semut" tapi versi Kak Limah punya. LOL

 Lelaki / perempuan idaman kamu berada di depan mata, apa yang akan kamu lakukan untuk menarik perhatiannya?
Sebolehnya buat gaya paling macho dan jantan habis. And aku suka menjeling bila tengok manusia idaman ni. muahaha. So sape yang nampak aku tu, kalau kena jeling, pepaham je la. Aku suka kau lettew. kih3. Tapi biasanya aku diam and pandang2 je, sebab aku segan laaa. Kalau dia dah start cuddles, auummm. 

 Mata dan bibir kamu, mana yang kamu rasakan sering menarik perhatian orang?
Hidung. Nenek aku bising sebab aku selalu kembangkan hidung. Apa kes tah. Si Adam pun bising kalau aku kembang-kembang hidung. haha Aku punya suka laaaa. :P
Bibir, ramai cakap bibir aku sedap. Ok bye. 


Jawapan dari lubuk hati. Pengakuan jujur buad harini, aku penat gila babeng! Tak tahu nak update entry apa? Just klik disini. Bye

4 comments:

Anonymous said...

haha garang ke? . nampak cam baik je. kedekut rupanye ye. hehe

pendidikan seni.. wee same la.

wany doakan NN dapat masuk uni. doakan wany jugak ^^

Aliff Haikal said...

tang hidung tu. HUHU

Noor Fatin Amirah Abd Rahman said...

pasal bibir tu , pengakuan berani mati kau. HAHA

Diyanieee said...

wahhhh..
bilik kaler pink gitu.. hehehe..
ustaz yaa.. hehehe..
hahaha menarik jwpn kmu semua ni taw..

btw, jom share dgn yg lain kt cni plak..

http://miszydian.blogspot.com/2011/04/hari-hari-terakhir-bersama-mereka.html